Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 07:05Välkommen Niklas.
Välkommen Niklas.
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 09:42Välkommen, känn dig som hemma.
Välkommen, känn dig som hemma.
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 15:20Välkomna till vårt singelträsk Fia-Lotta och Niklas! Hoppas att ni kommer trivas hos oss! 🙂
Välkomna till vårt singelträsk Fia-Lotta och Niklas! Hoppas att ni kommer trivas hos oss! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 17:14Fler göteborgska singelkvinnor i 30:års åldern. Sweet... 😉
Fler göteborgska singelkvinnor i 30:års åldern. Sweet... 😉
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 18:04Camilla. Allt handlar om att Sverige är så avlångt. Tänk om ni alla flyttade uppåt i landet istället 😉
Camilla. Allt handlar om att Sverige är så avlångt. Tänk om ni alla flyttade uppåt i landet istället 😉
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 18:22Visst är Sverige fantastiskt men jag vet inte om jag vill flytta någon annanstans.
Ge mig ett hus vid en sjö i Alperna så är jag på (V) Möjligen 😉
Visst är Sverige fantastiskt men jag vet inte om jag vill flytta någon annanstans.
Ge mig ett hus vid en sjö i Alperna så är jag på (V) Möjligen 😉
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 18:55Välkommen Fia Lotta och Niklas!
Camilla, fixar du ett hus i Alperna så ska du och jag osingla oss 😉 😀
Välkommen Fia Lotta och Niklas!
Camilla, fixar du ett hus i Alperna så ska du och jag osingla oss 😉 😀
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 18:58Jag försöker med Trisslotter men lyckas inte........
Ska komma i håg ditt löfte 😉
Jag försöker med Trisslotter men lyckas inte........
Ska komma i håg ditt löfte 😉
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 19:03Plötsligt händer det... Camilla
Håller alltid mina löften 😉
Plötsligt händer det... Camilla
Håller alltid mina löften 😉
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 06:40Om vi är tillräckligt många så kanske vi kan få ihop till ett riktigt stooort hus som räcker åt os alla. Ett slott kanske 🙂
Om vi är tillräckligt många så kanske vi kan få ihop till ett riktigt stooort hus som räcker åt os alla. Ett slott kanske 🙂