Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 23:00paxar direkt ett av tornrummen
paxar direkt ett av tornrummen
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 07:09Håller med dig Hans, ett av tornrummen är perfekt. Vilken utsikt. Nu gäller det bara att samla ihop så många som möjligt och hitta ett slott som är till salu 🙂
Håller med dig Hans, ett av tornrummen är perfekt. Vilken utsikt. Nu gäller det bara att samla ihop så många som möjligt och hitta ett slott som är till salu 🙂
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 10:14Det kommer att bli världshistoriens bästa FB-träff 😉
Det kommer att bli världshistoriens bästa FB-träff 😉
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 10:17då skall det vara ett slott med vallgrav så det blir nära till simträningen 🙂
då skall det vara ett slott med vallgrav så det blir nära till simträningen 🙂
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 10:17då skall det vara ett slott med vallgrav så det blir nära till simträningen 🙂
då skall det vara ett slott med vallgrav så det blir nära till simträningen 🙂
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 10:18HA HA, och backträning blir inget problem varken sommar eller vinter 😀
HA HA, och backträning blir inget problem varken sommar eller vinter 😀
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 10:47Krävs nog en drömvinst på lotto.......
http://www.terracognita.com/en/properties-for-sale/switzerland/leman-lake/montreux-mansion-8180.html
Krävs nog en drömvinst på lotto.......
http://www.terracognita.com/en/properties-for-sale/switzerland/leman-lake/montreux-mansion-8180.html
Quote from ellen olsson on 28 July 2011, 10:56Det kanske är Shania Twain som säljer? Hon är väl singel numera... 😉
Det kanske är Shania Twain som säljer? Hon är väl singel numera... 😉
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 10:57Jag funderade på om nån hade kontakter i fastighetsbranschen med har vi visst. Jag undrar bara om det får plats en rollator i hissen 😉
Jag funderade på om nån hade kontakter i fastighetsbranschen med har vi visst. Jag undrar bara om det får plats en rollator i hissen 😉
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 10:59Välkommna alla nya ....
Välkommna alla nya ....