Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 14:49Dörren stod på glänt här 🙂
Är 48 år 184,5 cm lång ( viktigt med den där halva) med en bunta ungar,....3.... har jag kunnat räkna in 😉
Bor i surbullestan ( Norrköping ), jobbar som yx-smed och älskar att cykla.
Har joggat en hel del men en disk bråkar oc
Dörren stod på glänt här 🙂
Är 48 år 184,5 cm lång ( viktigt med den där halva) med en bunta ungar,....3.... har jag kunnat räkna in 😉
Bor i surbullestan ( Norrköping ), jobbar som yx-smed och älskar att cykla.
Har joggat en hel del men en disk bråkar oc
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 14:52Välkommen Heff, känn dig som hemma.
Välkommen Heff, känn dig som hemma.
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 15:15Välkommen Heff. Det är bara att paxa en plats i soffan 😉
Yxsmed...är det bara yxor som görs eller annat oxå?
Välkommen Heff. Det är bara att paxa en plats i soffan 😉
Yxsmed...är det bara yxor som görs eller annat oxå?
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 15:43Välkomna Pierre och Heff!
Vi håller på att leta boende för vår framtid 😉
Välkomna Pierre och Heff!
Vi håller på att leta boende för vår framtid 😉
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 19:57Tack tack 🙂 för min del bara yxor.
Ja boende låter inte helt fel, vart är det tänkt ? Alperna, dolomiterna ?
Man såg riktigt fina slott på TdF...som alltid 🙂
Tack tack 🙂 för min del bara yxor.
Ja boende låter inte helt fel, vart är det tänkt ? Alperna, dolomiterna ?
Man såg riktigt fina slott på TdF...som alltid 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 20:10Välkommen Heff! 🙂
Välkommen Heff! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 20:21Välkommen Pierre och Heff
Välkommen Pierre och Heff
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 20:35Heff: fina slott finns det på TdF. Alperna är inte helt fel för min del. Då kan det bli skidor på vintern och backträning med cykeln på sommaren (H)