Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 14:49Dörren stod på glänt här 🙂
Är 48 år 184,5 cm lång ( viktigt med den där halva) med en bunta ungar,....3.... har jag kunnat räkna in 😉
Bor i surbullestan ( Norrköping ), jobbar som yx-smed och älskar att cykla.
Har joggat en hel del men en disk bråkar oc
Dörren stod på glänt här 🙂
Är 48 år 184,5 cm lång ( viktigt med den där halva) med en bunta ungar,....3.... har jag kunnat räkna in 😉
Bor i surbullestan ( Norrköping ), jobbar som yx-smed och älskar att cykla.
Har joggat en hel del men en disk bråkar oc
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 14:52Välkommen Heff, känn dig som hemma.
Välkommen Heff, känn dig som hemma.
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 15:15Välkommen Heff. Det är bara att paxa en plats i soffan 😉
Yxsmed...är det bara yxor som görs eller annat oxå?
Välkommen Heff. Det är bara att paxa en plats i soffan 😉
Yxsmed...är det bara yxor som görs eller annat oxå?
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 15:43Välkomna Pierre och Heff!
Vi håller på att leta boende för vår framtid 😉
Välkomna Pierre och Heff!
Vi håller på att leta boende för vår framtid 😉
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 19:57Tack tack 🙂 för min del bara yxor.
Ja boende låter inte helt fel, vart är det tänkt ? Alperna, dolomiterna ?
Man såg riktigt fina slott på TdF...som alltid 🙂
Tack tack 🙂 för min del bara yxor.
Ja boende låter inte helt fel, vart är det tänkt ? Alperna, dolomiterna ?
Man såg riktigt fina slott på TdF...som alltid 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 20:10Välkommen Heff! 🙂
Välkommen Heff! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 20:21Välkommen Pierre och Heff
Välkommen Pierre och Heff
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 20:35Heff: fina slott finns det på TdF. Alperna är inte helt fel för min del. Då kan det bli skidor på vintern och backträning med cykeln på sommaren (H)
Heff: fina slott finns det på TdF. Alperna är inte helt fel för min del. Då kan det bli skidor på vintern och backträning med cykeln på sommaren (H)
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 20:54Jag gör som alla andra, presenterar mig. ungefär som på cocktail party. Gå runt mingla lite läsa sin hisspresentation.
51 år bor i Eskilstuna men uppväxt i Halland. S`Singel sen tre år. Bor med en dotter och en hund.
Har hållit på med fysisk idrott sen
Jag gör som alla andra, presenterar mig. ungefär som på cocktail party. Gå runt mingla lite läsa sin hisspresentation.
51 år bor i Eskilstuna men uppväxt i Halland. S`Singel sen tre år. Bor med en dotter och en hund.
Har hållit på med fysisk idrott sen
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 20:56Välkommen Johannes. Slå dig ner insoffan så kommer champange om en stund 🙂
Välkommen Johannes. Slå dig ner insoffan så kommer champange om en stund 🙂