Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 20:59Välkomna alla nya
slår mig ner i soffan, tar ett glas champagne och studerar bostadsplanerna och funderar på stallmöjligheterna och klättervägg förstårs
Välkomna alla nya
slår mig ner i soffan, tar ett glas champagne och studerar bostadsplanerna och funderar på stallmöjligheterna och klättervägg förstårs
Quote from ellen olsson on 29 July 2011, 22:34Välkomna! *häller upp Champagne i glasen*
Välkomna! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 22:41Välkommen Johannes!
Dolomiterna är ju aldrig fel i mitt tycke, jag vill gärna ha närhet till en eller helst fler sjöar. Jag är vattenberoende 🙂
Välkommen Johannes!
Dolomiterna är ju aldrig fel i mitt tycke, jag vill gärna ha närhet till en eller helst fler sjöar. Jag är vattenberoende 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 23:00Välkommen till oss Johannes! 🙂
Camilla: Det finns hjälp mot sånt vet du! 😉
Välkommen till oss Johannes! 🙂
Camilla: Det finns hjälp mot sånt vet du! 😉
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 00:46Tjo å tjena Johannes 🙂
" skumpan va god " 🙂
Ska det va vatten inblandat så gärna havet då, 🙂
Lago di Misurina ser inte helt fel ut 😀 http://sv.wikipedia.org/wiki/Dolomiterna
kolla galleri
Tjo å tjena Johannes 🙂
" skumpan va god " 🙂
Ska det va vatten inblandat så gärna havet då, 🙂
Lago di Misurina ser inte helt fel ut 😀 http://sv.wikipedia.org/wiki/Dolomiterna
kolla galleri
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 01:44suck, varför måste man jobba egentligen?
suck, varför måste man jobba egentligen?
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 05:18Ja, det är bara att stenhårt börja jobba för den där lottovinsten på 120 miljoner, det borde väl räcka.
Måste åka till Dolomiterna någon gång (H:)
Ja, det är bara att stenhårt börja jobba för den där lottovinsten på 120 miljoner, det borde väl räcka.
Måste åka till Dolomiterna någon gång (H:)
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 08:24Frågan är vad som är bästa, att alla sparar pengarna istället för att spela lotto för dem....undrar vad som går fortast till 120 miljoner 🙂
Frågan är vad som är bästa, att alla sparar pengarna istället för att spela lotto för dem....undrar vad som går fortast till 120 miljoner 🙂
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 09:20Defenitivt om alla sparar 🙂
Defenitivt om alla sparar 🙂
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 09:27Välkommen Johannes, känn dig som hemma.
Välkommen Johannes, känn dig som hemma.