Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 10:05tack för skumpan, den var fin efter träningen.
Dolomiterna är säkert vackert och utmanande. Men kanske lite för höga för att cykla över med 30 kg packning på cykeln. Östeuropa var spännande. Nästa år blir det mellaneuropa.
tack för skumpan, den var fin efter träningen.
Dolomiterna är säkert vackert och utmanande. Men kanske lite för höga för att cykla över med 30 kg packning på cykeln. Östeuropa var spännande. Nästa år blir det mellaneuropa.
Quote from ellen olsson on 1 August 2011, 10:06Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 17:51Halloj där Pär-Anders!
Halloj där Pär-Anders!
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 20:08välkommna alla nya 🙂
välkommna alla nya 🙂
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 23:57Välkommen alla nya!
Camilla, vi kommer att få fullt upp med gäster i vårt alphus,ska vi kanske köpa ett sommarhus i Malaysia där vi kan få vara lite själva ibland (H:)
Välkommen alla nya!
Camilla, vi kommer att få fullt upp med gäster i vårt alphus,ska vi kanske köpa ett sommarhus i Malaysia där vi kan få vara lite själva ibland (H:)
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 00:09Hasse, jag hade några trisslotter hemma bl a en som jag hittat på parkeringsplatsen. Jag skapade den och det var vinst 😀
50:-! Det blev en ny lott full med vinstchanser, jag brukar be om vinst när jag köper lotter 😉Annars lät det inte helt fel med a
Hasse, jag hade några trisslotter hemma bl a en som jag hittat på parkeringsplatsen. Jag skapade den och det var vinst 😀
50:-! Det blev en ny lott full med vinstchanser, jag brukar be om vinst när jag köper lotter 😉
Annars lät det inte helt fel med a
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 00:09snabba fingrar, slö dator.
snabba fingrar, slö dator.
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 00:19Camilla, snart kommer storvinsten 😉
Camilla, snart kommer storvinsten 😉
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 00:24Fast jag skulle hellre ha tur i kärlek än i spel...............
Fast jag skulle hellre ha tur i kärlek än i spel...............
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 00:27"same here" men ja ä gla ändå 🙂
"same here" men ja ä gla ändå 🙂