Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 17:34Välkomna, känn er som hemma!
Välkomna, känn er som hemma!
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 17:34Dublett
Dublett
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 17:48tack alla för at man känner sig så välkommen (H)
tack alla för at man känner sig så välkommen (H)
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 21:28Hojtar välkomna alla nya. Lite fullt upp nu när semestern behagat att vara avslutad. Men snart är jag mer med i matchen.
Hojtar välkomna alla nya. Lite fullt upp nu när semestern behagat att vara avslutad. Men snart är jag mer med i matchen.
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 22:21Oj, välkomna alla nya, jag verkar oxå haft för mycket semester för jag hinner verkligen inte med att hälsa alla välkomna. 🙂
Men bättre sent än aldrig, känn er som hemma.
Oj, välkomna alla nya, jag verkar oxå haft för mycket semester för jag hinner verkligen inte med att hälsa alla välkomna. 🙂
Men bättre sent än aldrig, känn er som hemma.
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 23:40Mikael, Antero, Välkomna ner i soffan! Skål!
Mikael, Antero, Välkomna ner i soffan! Skål!
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 00:54Tack och tack alla,. Gillar denna soffan där alla får plats:D
Tack och tack alla,. Gillar denna soffan där alla får plats:D
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 10:44Hej!
Jag smyger mig in i gemenskapen med en presentation 🙂
Maria heter jag, 28 år ung och bosatt i Huddinge sedan 1 år tillbaka. Här trivs jag bättre och bättre ju längre tiden går men saknar fortfarande kompisar att dela vardagen med, inte minst träning
Hej!
Jag smyger mig in i gemenskapen med en presentation 🙂
Maria heter jag, 28 år ung och bosatt i Huddinge sedan 1 år tillbaka. Här trivs jag bättre och bättre ju längre tiden går men saknar fortfarande kompisar att dela vardagen med, inte minst träning
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 10:45Hehe... på krogen hittar man väl bara folk som gillar att vara ute på krogen? 🙂
Hehe... på krogen hittar man väl bara folk som gillar att vara ute på krogen? 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 11:07Välkommen Maria! Inte behöver du gå på krogen för att träffa någon, flera har träffats här inne;)
Välkommen Maria! Inte behöver du gå på krogen för att träffa någon, flera har träffats här inne;)