Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 22:29Heja Sverige!!!! Tack camilla.
Heja Sverige!!!! Tack camilla.
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 22:43Välkommen Maria och Ingela! Vi väntar på skumpan i soffan 😀
Välkommen Maria och Ingela! Vi väntar på skumpan i soffan 😀
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 22:55Välkommen Ingela! 🙂 Hoppas att du ska trivas hos oss!
Välkommen Ingela! 🙂 Hoppas att du ska trivas hos oss!
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 22:57Välkommen Maria! Klart man hittar folk utanför krogen.. Har nog bara hittat folk utanför, men då är jag ju singel också. Så vad vet jag egentligen
Välkommen Maria! Klart man hittar folk utanför krogen.. Har nog bara hittat folk utanför, men då är jag ju singel också. Så vad vet jag egentligen
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 05:48Välkommen Ingela 🙂
Välkommen Ingela 🙂
Quote from ellen olsson on 15 August 2011, 09:23Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Rasmus Olsson on 15 August 2011, 09:27Välkommen Ingela!
http://www.youtube.com/watch?v=x9wdAj4HqIU
Välkommen Ingela!
http://www.youtube.com/watch?v=x9wdAj4HqIU
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 18:21Halloj Ingela
Halloj Ingela
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 18:28Hugo, 28 år, bor i Gävle sedan feb 2011. Svensk klassiker 2007, har sprungit NYM-08, Paris M-09 och Berlin M-07.
Tränar 4 ggr i veckan, bla golf, jogging, gym, korpfotboll....och till hösten simning=)
Vore trevligt att träffa likasinnade i Gävle.
Ha de
Hugo, 28 år, bor i Gävle sedan feb 2011. Svensk klassiker 2007, har sprungit NYM-08, Paris M-09 och Berlin M-07.
Tränar 4 ggr i veckan, bla golf, jogging, gym, korpfotboll....och till hösten simning=)
Vore trevligt att träffa likasinnade i Gävle.
Ha de
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 18:57Välkommen Hugo!
Slå dig ner så kommer Fredrik med champagne snart. Jag kommer inte ihåg så här på rak arm om vi har några Gälve-bor i soffan men ibland är det svårt att ha överblick. Teflonminne gör inte saken bättre heller 😉
Det är förresten för väl a
Välkommen Hugo!
Slå dig ner så kommer Fredrik med champagne snart. Jag kommer inte ihåg så här på rak arm om vi har några Gälve-bor i soffan men ibland är det svårt att ha överblick. Teflonminne gör inte saken bättre heller 😉
Det är förresten för väl a