Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 21:48Välkommen Sara, känn dig som hemma!
Välkommen Sara, känn dig som hemma!
Quote from Jonas Täng on 15 August 2011, 21:53tack! Men oj måste man tänka också??? Orkar inte med det just idag men... 😉
tack! Men oj måste man tänka också??? Orkar inte med det just idag men... 😉
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 21:56@ Mattias (t+)
@ Mattias (t+)
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 21:58Välkommen Sara. Tänka bör man, men om man skriver först och tänker sen blir det ibland roligare för de andra att läsa! 😀
Ingela: Aj aj Ingela, det där var inte bra! Om du inte ändrar Bruce till Bruse (som han faktiskt heter) kommer han att börja kräva h
Välkommen Sara. Tänka bör man, men om man skriver först och tänker sen blir det ibland roligare för de andra att läsa! 😀
Ingela: Aj aj Ingela, det där var inte bra! Om du inte ändrar Bruce till Bruse (som han faktiskt heter) kommer han att börja kräva h
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 22:00OK...jag slår mig också ner i singelsoffan!
Kort om mig:
Jag är en 39-årig kille från Bromma utanför Stockholm.
Tränar allt som är roligt och efter säsong såsom: innebandy, squash, tennis, PT, golf, MTB, löpning, längdskidor, långfärdsskridskor eller någ
OK...jag slår mig också ner i singelsoffan!
Kort om mig:
Jag är en 39-årig kille från Bromma utanför Stockholm.
Tränar allt som är roligt och efter säsong såsom: innebandy, squash, tennis, PT, golf, MTB, löpning, längdskidor, långfärdsskridskor eller någ
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 22:01Välkommen Thomas!
Fredrik, du har väl kvar några flaskor?
Välkommen Thomas!
Fredrik, du har väl kvar några flaskor?
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 22:03Välkommen Thomas! Vi kanske ses i både Ursvik och vid halvmaran;)
Välkommen Thomas! Vi kanske ses i både Ursvik och vid halvmaran;)
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 22:17Nu trillar det in ett helt gäng!
Välkomna allihopa! Här är det så kul att vi drar oss för att lämna träsket.
Skål alla nya och gamla! BILD:http://www.millan.net/minimations/smileys/wwinesmiley2.gif
Nu trillar det in ett helt gäng!
Välkomna allihopa! Här är det så kul att vi drar oss för att lämna träsket.
Skål alla nya och gamla! BILD:http://www.millan.net/minimations/smileys/wwinesmiley2.gif
Quote from ellen olsson on 15 August 2011, 22:25Välkomna! *häller upp Pol Roger Brut Vintage 1999 i glasen*
Sara: Vi med fyrsyffrigt id borde verkligen hålla oss härifrån! 😉
Välkomna! *häller upp Pol Roger Brut Vintage 1999 i glasen*
Sara: Vi med fyrsyffrigt id borde verkligen hålla oss härifrån! 😉
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 22:26Linda:Hi Hi Hi där fick jag mej ett riktigt gott skratt. Har ju läst lite av hans kommentarer och Bruse tycks ha definitivt fått för lite av hångel. O vem fan har inte det??? sch säg inget.
Linda:Hi Hi Hi där fick jag mej ett riktigt gott skratt. Har ju läst lite av hans kommentarer och Bruse tycks ha definitivt fått för lite av hångel. O vem fan har inte det??? sch säg inget.