Quote from Rasmus Olsson on 16 August 2011, 10:04Ahmen, hur är det med den svenska synden?! Svenska kvinnor är mer frigida än i ett katolskt land.
Ahmen, hur är det med den svenska synden?! Svenska kvinnor är mer frigida än i ett katolskt land.
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 10:11Du blev bara stött att jag inte sa rakt av: ja tack kom å ta mej.
Du blev bara stött att jag inte sa rakt av: ja tack kom å ta mej.
Quote from Rasmus Olsson on 16 August 2011, 10:23Jag är man, du måste tala klarspråk. Jag saknar telepatisk förmåga.
Nu blev det jobbigt, nu måste jag ju åka iväg å hångla också!
Jag är man, du måste tala klarspråk. Jag saknar telepatisk förmåga.
Nu blev det jobbigt, nu måste jag ju åka iväg å hångla också!
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 12:00Du är atraktiv. Men att träffas enbart för hångel,nej tack. Men för den som vinner mitt hjärta blir inte utan varesej hångel el.sex.
Du är atraktiv. Men att träffas enbart för hångel,nej tack. Men för den som vinner mitt hjärta blir inte utan varesej hångel el.sex.
Quote from Rasmus Olsson on 16 August 2011, 13:09Ojoj! Asså jag är ute efter hela paketet liksom. Utom Volvo och vovve dårå.
Ojoj! Asså jag är ute efter hela paketet liksom. Utom Volvo och vovve dårå.
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 13:29WOW: Stämmer fint med mej! Och just Volvo o vovve är det sista jag skaffar. 😉
WOW: Stämmer fint med mej! Och just Volvo o vovve är det sista jag skaffar. 😉
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 14:07Ingela: Vad skaffar du istället? Kia och Katt? Honda och Häst? Porsche och Pyton? 😉
Ingela: Vad skaffar du istället? Kia och Katt? Honda och Häst? Porsche och Pyton? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 16 August 2011, 14:17Cykel och crocodil
Cykel och crocodil
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 14:20Nu skall ni inte basha Volvo och Vovve... Volvon står i garaget och den är jag mycket förtjust i... vovven får vänta till att jag har någon att dela hem med... känns inte som nått man har själv i lägenhet när jag man jobbar för mycket.
Nu skall ni inte basha Volvo och Vovve... Volvon står i garaget och den är jag mycket förtjust i... vovven får vänta till att jag har någon att dela hem med... känns inte som nått man har själv i lägenhet när jag man jobbar för mycket.
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 14:28Cykel har jag men byter gärna upp mej. Bil är nödvändigt ont som jag bor och jobbar nu. Inga djur, har haft hästar det är de enda djuren som jag intresserats av.
Cykel har jag men byter gärna upp mej. Bil är nödvändigt ont som jag bor och jobbar nu. Inga djur, har haft hästar det är de enda djuren som jag intresserats av.