Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

skulle jag skaffa honda eller hyndai eller hur fasen det stavas
har häst med andra ord

Jag är faktiskt medl id nr 529. Jag är en fossil sas 😉

Försök med att lägga till profilbild, men du har ju i alla fall foto på dej på startsidan.

Rent allmänt är det komiskt att vara med på singelsidan utan profilbild, inget foto på startsidan och namn som inte talar om vilket kön. Tänk på att utlänska namn förstår inte Svenskar vilket kön det tillhör.

Alla ser inte singelgruppen som en dejtinggrupp.

Singelsidan är bara en del av träningsforumet funbeat och inte något fullfjädrad dateing site. Sen är det bara att läsa trådarna bakåt i tiden för att få uppfattning om medlem nr 529 som person.

Edit: Äsch, långsam av mig.

Dejtingsite, Funbeat? Isf har jag misslyckats radikalt 😉 Får nog gå tbx och radera alla mina inlägg om operationer, infektioner, knäskador, irritationsmoment och annat som är ypperliga raggningsrepliker... ?

Ähh... här myser vi runt och har det bra, ing

Ok fattar läget. Ja det är skönt med er avslappnande stämmning. Men jag tycker ändå det vore trevligt att se vilka man chattar med. Men det får stå för mej.

Jag har träffat både Linda och Aadu och kan intyga att de är i högsta grad livslevande personer. Jag har full förståelse för de som väljer att ha annat namn/alias eller en bild som inte visar personen.

Dolda agendor? Det har inte jag. Jag är här för å osingla mig, hångla eller bara döda massa tid (jag egentligen inte har).