Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 11:50Låter mycket trevligt med Fb-singel träff. Men det är väl i Stockholm det med som allt annat roligt och vilket utbud ni har på tävlingar. Kanske skulle flytta uppåt när huset är sålt?
Låter mycket trevligt med Fb-singel träff. Men det är väl i Stockholm det med som allt annat roligt och vilket utbud ni har på tävlingar. Kanske skulle flytta uppåt när huset är sålt?
Quote from Jonas Täng on 17 August 2011, 12:10Hej Thomas!!!! 😉
Är väl inte ny för dig... bara här!
Hej Thomas!!!! 😉
Är väl inte ny för dig... bara här!
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 12:52@Sara - Så sant, men det är ju inte något man diskuterar direkt när man bara ses på tävlingar 😉
@Sara - Så sant, men det är ju inte något man diskuterar direkt när man bara ses på tävlingar 😉
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 16:35Ingela: Ofta, men inte bara i Stockholm. Linköpingsfolket verkar träffas ibland och just nu planeras träff i Göteborg i en annan tråd. 🙂
Ingela: Ofta, men inte bara i Stockholm. Linköpingsfolket verkar träffas ibland och just nu planeras träff i Göteborg i en annan tråd. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 16:39Sen är det ju så att det är någon som bjuder in till en träff och då är det den personen som bestämmer vad man ska göra och var man ska träffas.
Sen är det ju så att det är någon som bjuder in till en träff och då är det den personen som bestämmer vad man ska göra och var man ska träffas.
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 18:50@Linda: Din bild är jättesöt! man vill ju pussa den! 🙂 😉
@Linda: Din bild är jättesöt! man vill ju pussa den! 🙂 😉
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 21:15Jim: Haha, ja visst är HAN söt! 😀 😉
Jim: Haha, ja visst är HAN söt! 😀 😉
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 21:41Haha! Skickar över en puss! Till HAN! 😉
Haha! Skickar över en puss! Till HAN! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 17 August 2011, 21:53Linda, dags för buffbilden tycker jag.
Linda, dags för buffbilden tycker jag.
Quote from Fredric Lagerström on 17 August 2011, 22:49He he, buffbilden ja, den är fin. Jag ska byta profilbild snart tror jag faktiskt. Jag har haft kattbilden ett tag men det har inte varit för att jag ville vara incognito egentligen. Ni skall veta att jag ser för jävlig ut så det var av ren omtänksamhet m
He he, buffbilden ja, den är fin. Jag ska byta profilbild snart tror jag faktiskt. Jag har haft kattbilden ett tag men det har inte varit för att jag ville vara incognito egentligen. Ni skall veta att jag ser för jävlig ut så det var av ren omtänksamhet m