Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Det är väl ingen som tror att alla de 2222 medlemmarna är singlar? Fast vem bryr sig liksom? Funbeat är ingen dejtingsajt.

Jag har märkt att många här på fb inte har reggat nån träning på länge, dessutom är inte alla aktiva här i singelgruppen heller och det finns ju inget krav på det.

Ungefär som i cykelgruppen. Många cyklar men kan nog inte kallas för cyklister.

Tur att det heter cykelgruppen då och inte cyklistgruppen 😀

Ja då hade det inte varit många där inte.

Tänk om de på Ride of Hope hade ställt krav på klungcykelerfarenheter... då hade vi inte blitt många. Det var otroligt ryckigt och ojämnnt. Trodde det skulle vara n lugn och fridfull tur in till Stockholm, men vi

Camilla: Det kan ju ha att göra med att FB inte direkt är ett bra verktyg för att regga träning. Jag har förvisso börjat regga så försiktigt igen, men det låg nere läääänge för min del. Att skriva in går väl ok, men analysverktyg och liknande är inte myck

Jag reggar träning för fullt men blir inte snabbare för det 🙁
😉

Heja Camilla.
Jag tycker Fun beat har så många trevliga tränings kategorier. Här regar jag allt möjligt men är även inne på jogg.se där skriver jag bara in låt kalla det "riktiga" tränings pass för att få en bättre överblick. Jogg har också bättre kartmä

Jisses - här är man borta ett ett par dagar och det rasslar in nya. Välkomna allihopa ...

Ingela: Singelgruppen är ett öppet diskussionsforum som i princip vem som helst kan läsa och på grund av mitt jobb har jag därför inte någon bild. Hade det varit t.ex. en privat chatt vore det annorlunda. De som är aktiva här har ju presenterat sig i den