Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 19:03Tack för det varma välkomnandet! Kanske vore bra med en genomgång av de där reglerna så man vet vad man har att rätta sig efter 😉
Tack för det varma välkomnandet! Kanske vore bra med en genomgång av de där reglerna så man vet vad man har att rätta sig efter 😉
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 20:06Välkommen till träsket Hugo. Champangen är mcyket god.
Välkommen till träsket Hugo. Champangen är mcyket god.
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 20:49Välkommen Hugo! 🙂
Välkommen Hugo! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 20:51Tack för alla fina varma välkomsthälsningar (L) Här känner man sej som hemma på en gång, bland andra tränings tokiga:D
Tack Bruce för låten (L)
Tack för alla fina varma välkomsthälsningar (L) Här känner man sej som hemma på en gång, bland andra tränings tokiga:D
Tack Bruce för låten (L)
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 20:57Välkomna, känn er som hemma!
Välkomna, känn er som hemma!
Quote from Jonas Täng on 15 August 2011, 21:22Det slog mig häromdagen att jösses jag är ju faktiskt singel så då får jag vara med i den stora gruppen på funbeat! Har tagit ett tag att fatta det men man hinner tänka mycket när man är ute och tävlar en hel dag. Sen att jag har hängt på funbeat nästan f
Det slog mig häromdagen att jösses jag är ju faktiskt singel så då får jag vara med i den stora gruppen på funbeat! Har tagit ett tag att fatta det men man hinner tänka mycket när man är ute och tävlar en hel dag. Sen att jag har hängt på funbeat nästan f
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 21:23AWesome, tack! Dricker ett glas chardonnay just NU=)
AWesome, tack! Dricker ett glas chardonnay just NU=)
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 21:26Välkomna alla!
Ojoj Ingela, nu trampade du i klaveret.. 😉
ÄNTLIGEN, kommit igång med träningen igen efter bronkit och semester med dottern. Konditionen är i botten men snart är jag tillbaka!
Välkomna alla!
Ojoj Ingela, nu trampade du i klaveret.. 😉
ÄNTLIGEN, kommit igång med träningen igen efter bronkit och semester med dottern. Konditionen är i botten men snart är jag tillbaka!
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 21:34Välkommen Sara!
ang regler så tror jag inte vi har så många men;
* det som händer på en träff stannar där
* vi är helt enkelt BÄST, skrattar när en annan i soffan är glad, kramar när nån är ledsen, informerar varandra om sånt man vet, håller tummar infö
Välkommen Sara!
ang regler så tror jag inte vi har så många men;
* det som händer på en träff stannar där
* vi är helt enkelt BÄST, skrattar när en annan i soffan är glad, kramar när nån är ledsen, informerar varandra om sånt man vet, håller tummar infö
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 21:38Att vi försöker komma härifrån så fort som möjligt? 🙂
Att vi försöker komma härifrån så fort som möjligt? 🙂