Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 11:26Helt sant Magnus!
Tack Helena 🙂
Helt sant Magnus!
Tack Helena 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 11:46Välkommen till singelträsket Maria! 🙂 Slå dig ner i soffan så kommer nog Fredrik med bubbel! 😀
Välkommen till singelträsket Maria! 🙂 Slå dig ner i soffan så kommer nog Fredrik med bubbel! 😀
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 12:07Hej Hej Maria
Hej Hej Maria
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 17:45Välkommen Maria. Hör kommer du att trivas 🙂
Välkommen Maria. Hör kommer du att trivas 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 19:05Völkommen Maria 🙂 Jag håller med föregående talare.. på krogen träffar man väl bara folk som vill vara på krogen. Så det känns som fel ställe för mig att träffa någon iallafall 🙂
Völkommen Maria 🙂 Jag håller med föregående talare.. på krogen träffar man väl bara folk som vill vara på krogen. Så det känns som fel ställe för mig att träffa någon iallafall 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 19:36Välkommen Maria!
Visst kan man träffa folk på de mest märkliga ställen men så länge är du välkommen i vårt gäng. Här har vi inga hemligheter, dessutom är vi vackrast, snabbast, starkast, ja helt enkelt oemotståndliga 🙂
Det är bara det att det inte har
Välkommen Maria!
Visst kan man träffa folk på de mest märkliga ställen men så länge är du välkommen i vårt gäng. Här har vi inga hemligheter, dessutom är vi vackrast, snabbast, starkast, ja helt enkelt oemotståndliga 🙂
Det är bara det att det inte har
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 20:06fast det som händer på en funbeat träff hamnar inte här..
fast det som händer på en funbeat träff hamnar inte här..
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 20:09Tack Helen för att du påminde om reglerna!
Tack Helen för att du påminde om reglerna!
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 22:03Hej! Anmäler min ankomst. Jag bor i Västergötland, får ju balansera upp det mot den stora andelen Stockholmare. Kvinna på 45år jobbar i vården med underbara arbetskamrater. Utflugna barn. Största fritids intresse som så många andra här: TRÄNA och vara i n
Hej! Anmäler min ankomst. Jag bor i Västergötland, får ju balansera upp det mot den stora andelen Stockholmare. Kvinna på 45år jobbar i vården med underbara arbetskamrater. Utflugna barn. Största fritids intresse som så många andra här: TRÄNA och vara i n
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 22:22Välkommen Ingela!
Vi i singelgruppen älskar hela Sverige.
Välkommen Ingela!
Vi i singelgruppen älskar hela Sverige.