Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 11:01Välkommen till "Träsket" Christer. Fredrik kommer snart med champangen. De jag hittils lärt känna här är ett riktigt trevligt gäng och några har jag träffat IRL.
Välkommen till "Träsket" Christer. Fredrik kommer snart med champangen. De jag hittils lärt känna här är ett riktigt trevligt gäng och några har jag träffat IRL.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 11:17Välkommen Christer. Trevlig presentation av dej samt en bra video.
Välkommen Christer. Trevlig presentation av dej samt en bra video.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 11:28Nämen detta hade jag inte väntat mig! Gick med på FB för att få liite mer koll på hur mycket jag tränar egentligen. Tänkte under en tid försöka se om min uppfattning om min träningsmängd stämmer överens med verkligheten. Är inte så mycket för att föra sta
Nämen detta hade jag inte väntat mig! Gick med på FB för att få liite mer koll på hur mycket jag tränar egentligen. Tänkte under en tid försöka se om min uppfattning om min träningsmängd stämmer överens med verkligheten. Är inte så mycket för att föra sta
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 11:55Välkomna alla nya! Vill bara säga att jag ryser lite när jag läser "värsta dejtingsidan" (även om jag förstår att det är sagt med glimten i ögat). Singelforumet är lite olika för oss alla. För mig har det varit ett skönt ställe att samtala om singellivets
Välkomna alla nya! Vill bara säga att jag ryser lite när jag läser "värsta dejtingsidan" (även om jag förstår att det är sagt med glimten i ögat). Singelforumet är lite olika för oss alla. För mig har det varit ett skönt ställe att samtala om singellivets
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 12:33Välkommen Sarah. Hmmm...Fredrik har inte varit här med champangen ännu.
Välkommen Sarah. Hmmm...Fredrik har inte varit här med champangen ännu.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 13:03Hej Katarina. Ja, skönt att du fattade att jag inte var helt allvarlig. 🙂 Men icke desto mindre så var det inte en tråd jag förväntade mig.
Men jag tilltalas också av att kunna diskutera singellivet m.m. utan, som du skriver, dejtingpress.
På tal om
Hej Katarina. Ja, skönt att du fattade att jag inte var helt allvarlig. 🙂 Men icke desto mindre så var det inte en tråd jag förväntade mig.
Men jag tilltalas också av att kunna diskutera singellivet m.m. utan, som du skriver, dejtingpress.
På tal om
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 13:07Absolut. Dejtar endast atletiska män med atletiska kroppar (H)
Lätthet att träna med lättast först:
Singel, inga dejter.
Ihop.
Singel, men dejtar stadigt.
Absolut. Dejtar endast atletiska män med atletiska kroppar (H)
Lätthet att träna med lättast först:
Singel, inga dejter.
Ihop.
Singel, men dejtar stadigt.
Quote from Rasmus Olsson on 24 August 2011, 13:08Sarah, då dejtar du fel män, om de inte tränar.
Vinkvink!
Sarah, då dejtar du fel män, om de inte tränar.
Vinkvink!
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 13:11Det tråkigaste med singel är att man får sova sj, att man känner sig så ensam när jag kollar på tv hehe... och naturligt viss att få dela vardagens nöjen med någon är ju inte helt fel 🙂
Klart inte deta är en dejtingsight men man kan ju lika väl träffa
Det tråkigaste med singel är att man får sova sj, att man känner sig så ensam när jag kollar på tv hehe... och naturligt viss att få dela vardagens nöjen med någon är ju inte helt fel 🙂
Klart inte deta är en dejtingsight men man kan ju lika väl träffa
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 13:12Katarina: Lätthet att träna med lättast först:
Singel, inga dejter.
Ihop.
Singel, men dejtar stadigt.??fattar nada 😛
Du vet här snurar hjulet men hamstern ligger död på boten 😉
Katarina: Lätthet att träna med lättast först:
Singel, inga dejter.
Ihop.
Singel, men dejtar stadigt.??
fattar nada 😛
Du vet här snurar hjulet men hamstern ligger död på boten 😉