Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Vet inte hur jag ska förtydliga "singel, men dejtar stadigt" - det är vad det är. Blir särskilt tydligt för mig som har barn varannan vecka. Den barnlösa veckan ska liksom ALLT hinnas med - och då har träningen fått stryka på foten.

Tillägg: Har nog lit

Bruse: Ahaa, du tänker så... 😉

Katarina: Köper det.

ok, att träna på första dejten då? Vad tycker vi om det? För- och nackdelar?

Har aldirg testat 🙂
Skall vi testa Sarah?? en löpar dejt??? Lägg inte för stor vikt vid ordet dejt för det betyder ju bara träffas om man översätter 🙂

Träning på första dejten låter trevligt. Var ska vi ses?

Funkar, och är nog t.o.m. att rekommendera 🙂
Bowling (träning?), boule (träning??), dart (eh?), biljard(??), klättring (nu börjar vi prata "riktig" träning - bra spanläge), paddling (fast svårt att prata kanske), löpning (njae), badminton ( 😀 ).

Nr 1,

Träna på första dejten är ju hur rba som helst. Redan där får man flåsa och bli svettig. Utan närkontakt!

Katarina, dart är en riktigt tuff sport! För många år sedan tävlade jag i dart och dagen efter var man ofta väldigt trött 😉

Dejt eller inte. Sticker inte under stolen med att jag vill träffa den där speciella mannen som blir den sista dejten på evigheter.
Det är härligt att ha andra träningsnördar att chatta med både träning och annat.

Att vidga bekantskapskretsen är inte h

De flesta verkar alltså FÖR träning på dejt, med viss reservation för vad man räknar som träning.

Erik: På en klättervägg nära dig kanske.

Bruse: Nu förstår jag inte, du är alltså främst ute efter flås och svett, inte närkontakt?
🙂

Förlåt, Emil menar jag...