Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 13:15Vet inte hur jag ska förtydliga "singel, men dejtar stadigt" - det är vad det är. Blir särskilt tydligt för mig som har barn varannan vecka. Den barnlösa veckan ska liksom ALLT hinnas med - och då har träningen fått stryka på foten.
Tillägg: Har nog lit
Vet inte hur jag ska förtydliga "singel, men dejtar stadigt" - det är vad det är. Blir särskilt tydligt för mig som har barn varannan vecka. Den barnlösa veckan ska liksom ALLT hinnas med - och då har träningen fått stryka på foten.
Tillägg: Har nog lit
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 13:44Bruse: Ahaa, du tänker så... 😉
Katarina: Köper det.
ok, att träna på första dejten då? Vad tycker vi om det? För- och nackdelar?
Bruse: Ahaa, du tänker så... 😉
Katarina: Köper det.
ok, att träna på första dejten då? Vad tycker vi om det? För- och nackdelar?
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 13:50Har aldirg testat 🙂
Skall vi testa Sarah?? en löpar dejt??? Lägg inte för stor vikt vid ordet dejt för det betyder ju bara träffas om man översätter 🙂
Har aldirg testat 🙂
Skall vi testa Sarah?? en löpar dejt??? Lägg inte för stor vikt vid ordet dejt för det betyder ju bara träffas om man översätter 🙂
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 13:50Träning på första dejten låter trevligt. Var ska vi ses?
Träning på första dejten låter trevligt. Var ska vi ses?
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 14:33Funkar, och är nog t.o.m. att rekommendera 🙂
Bowling (träning?), boule (träning??), dart (eh?), biljard(??), klättring (nu börjar vi prata "riktig" träning - bra spanläge), paddling (fast svårt att prata kanske), löpning (njae), badminton ( 😀 ).Nr 1,
Funkar, och är nog t.o.m. att rekommendera 🙂
Bowling (träning?), boule (träning??), dart (eh?), biljard(??), klättring (nu börjar vi prata "riktig" träning - bra spanläge), paddling (fast svårt att prata kanske), löpning (njae), badminton ( 😀 ).
Nr 1,
Quote from Rasmus Olsson on 24 August 2011, 14:58Träna på första dejten är ju hur rba som helst. Redan där får man flåsa och bli svettig. Utan närkontakt!
Träna på första dejten är ju hur rba som helst. Redan där får man flåsa och bli svettig. Utan närkontakt!
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 15:26Katarina, dart är en riktigt tuff sport! För många år sedan tävlade jag i dart och dagen efter var man ofta väldigt trött 😉
Katarina, dart är en riktigt tuff sport! För många år sedan tävlade jag i dart och dagen efter var man ofta väldigt trött 😉
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 15:27Dejt eller inte. Sticker inte under stolen med att jag vill träffa den där speciella mannen som blir den sista dejten på evigheter.
Det är härligt att ha andra träningsnördar att chatta med både träning och annat.Att vidga bekantskapskretsen är inte h
Dejt eller inte. Sticker inte under stolen med att jag vill träffa den där speciella mannen som blir den sista dejten på evigheter.
Det är härligt att ha andra träningsnördar att chatta med både träning och annat.
Att vidga bekantskapskretsen är inte h
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 15:28De flesta verkar alltså FÖR träning på dejt, med viss reservation för vad man räknar som träning.
Erik: På en klättervägg nära dig kanske.
Bruse: Nu förstår jag inte, du är alltså främst ute efter flås och svett, inte närkontakt?
🙂
De flesta verkar alltså FÖR träning på dejt, med viss reservation för vad man räknar som träning.
Erik: På en klättervägg nära dig kanske.
Bruse: Nu förstår jag inte, du är alltså främst ute efter flås och svett, inte närkontakt?
🙂
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 15:29Förlåt, Emil menar jag...
Förlåt, Emil menar jag...