Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 17:37Meridan tackar ödmjukast
Meridan tackar ödmjukast
Quote from Rasmus Olsson on 24 August 2011, 18:00När var hur?
När var hur?
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 18:09När som helst, var som helst, men inte riktitg hur som helst! Får smörja upp henne först hon kräver lite krusning och uppvaktning innan hon bjuder till.
När som helst, var som helst, men inte riktitg hur som helst! Får smörja upp henne först hon kräver lite krusning och uppvaktning innan hon bjuder till.
Quote from Rasmus Olsson on 24 August 2011, 18:31Lite teflonolja sätter fart på de flesta rostiga gamla damcyklar. En ny sadel kan piffa upp och varför inte nya sulor? Sen är det bara gränsla å köra på!
Lite teflonolja sätter fart på de flesta rostiga gamla damcyklar. En ny sadel kan piffa upp och varför inte nya sulor? Sen är det bara gränsla å köra på!
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 18:32Välkommen Christer och Sarah!
Vi avhandlar det mest men i god ton och vänligt tilltal. Det kan gå hett till men vi håller sams och är snabbast, trevligast och snyggast i alla lägen. Andra har inte fattat det ännu 😉
Det finns en hel del gamla trådar och
Välkommen Christer och Sarah!
Vi avhandlar det mest men i god ton och vänligt tilltal. Det kan gå hett till men vi håller sams och är snabbast, trevligast och snyggast i alla lägen. Andra har inte fattat det ännu 😉
Det finns en hel del gamla trådar och
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 19:07Jisses vad många nya! 😀 Välkomna allihop!
Inser att jag loggar in alldeles för sällan...
Jisses vad många nya! 😀 Välkomna allihop!
Inser att jag loggar in alldeles för sällan...
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 19:30Bruse de räker helt klart för att mjuka upp lite. 🙂 Jag får ta å erbjuda henne de så länge då...
Bruse de räker helt klart för att mjuka upp lite. 🙂 Jag får ta å erbjuda henne de så länge då...
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 19:52nina det är för att det tar tid att plocka upp spagetti.. jag antar att även är därför du inte har kommit och städat här än?
nina det är för att det tar tid att plocka upp spagetti.. jag antar att även är därför du inte har kommit och städat här än?
Quote from Rasmus Olsson on 24 August 2011, 20:00Vad får herrcykeln i motprestation? Nya vajehöljen, nya stryrlindor eller ny pump?
Vad får herrcykeln i motprestation? Nya vajehöljen, nya stryrlindor eller ny pump?
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 20:17Välkomna Christer och Sarah! Hoppas vår soffa är tillräckligt bekväm 🙂 *fluffar kuddarna*
Välkomna Christer och Sarah! Hoppas vår soffa är tillräckligt bekväm 🙂 *fluffar kuddarna*