Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 07:08så var det väl min tur
28årig gammal Luleå student som nu bor i träningsparadiset Boulder, CO, USA, där ägnar största delen av min tid åt att försöka förstå mig på hur GPS/GNSS egentligen fungerar på University of Colorado. Kommer dock att återvända till
så var det väl min tur
28årig gammal Luleå student som nu bor i träningsparadiset Boulder, CO, USA, där ägnar största delen av min tid åt att försöka förstå mig på hur GPS/GNSS egentligen fungerar på University of Colorado. Kommer dock att återvända till
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 20:54"största last - öl ifrån något amerikanskt mikrobryggeri"
åååå, nä Oscar, så lätt går det inte. Här måste du faktiskt precisera dig lite 😉
"största last - öl ifrån något amerikanskt mikrobryggeri"
åååå, nä Oscar, så lätt går det inte. Här måste du faktiskt precisera dig lite 😉
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 20:56Åhå! Behöver man gå på universitet för att förstå hur de där små apparaterna fungerar? Inte konstigt att jag och min gps inte riktigt kommer överens...
😉
Åhå! Behöver man gå på universitet för att förstå hur de där små apparaterna fungerar? Inte konstigt att jag och min gps inte riktigt kommer överens...
😉
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 21:05Ger mig faen på att Oscar är blond...
Ger mig faen på att Oscar är blond...
Quote from Rasmus Olsson on 3 March 2009, 21:19Inte då, jag har bara gymnasial utbildning, å pillar på knappar å grejer hela dagarna.
Inte då, jag har bara gymnasial utbildning, å pillar på knappar å grejer hela dagarna.
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 22:40tja vilket bryggeri man ta... några trevliga är
Left Hand - Longmont, Avery - Boulder , Walnut brewery -Boulder , Oscar Blues - Lyons, Mountain Sun- Boulder...Tja Beror på vilken vad man menar med att förstå hur GPS fungerar... (själva principen är g
tja vilket bryggeri man ta... några trevliga är
Left Hand - Longmont, Avery - Boulder , Walnut brewery -Boulder , Oscar Blues - Lyons, Mountain Sun- Boulder...
Tja Beror på vilken vad man menar med att förstå hur GPS fungerar... (själva principen är g
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 00:39confused on a higher level
confused on a higher level
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 01:31Har en internetkompis som pluggade på Mesa State i Grand Junction för några år sen. Hans minor var i GIS/GPS (major i environmental geology).
Har en internetkompis som pluggade på Mesa State i Grand Junction för några år sen. Hans minor var i GIS/GPS (major i environmental geology).
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 16:00Ha, ha, ha!!!
Det enda jag kommer att tänka på när jag läser denna tråd och kombinerar med en parallell tanke på hur man själv skulle presentera sig så fastnar jag i en liten tankevurpa på nåt sätt. Den lyder.Jag: Hej jag heter Erik och jag är alkoholis
Ha, ha, ha!!!
Det enda jag kommer att tänka på när jag läser denna tråd och kombinerar med en parallell tanke på hur man själv skulle presentera sig så fastnar jag i en liten tankevurpa på nåt sätt. Den lyder.
Jag: Hej jag heter Erik och jag är alkoholis
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 11:56Jaha, så va man här igen... (t+) 😀
Jag är fortfarande en tjej i min bästa ålder (bästföre-datumet måste ligga LÅNGT fram) som springer stadigt på mina joggingskor eller sitter säkert på spinningsadeln när jag inte är ute o svänger de lurviga på golv a
Jaha, så va man här igen... (t+) 😀
Jag är fortfarande en tjej i min bästa ålder (bästföre-datumet måste ligga LÅNGT fram) som springer stadigt på mina joggingskor eller sitter säkert på spinningsadeln när jag inte är ute o svänger de lurviga på golv a