Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 22:10Är det något fel på dem?
😀
Är det något fel på dem?
😀
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 22:20Inte vad jag vet 🙂
Inte vad jag vet 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 19:48Efter att ha tjuvläst tråden ett tag får jag väl presentera mig jag också =)
Jag är en 28-årig skånetjej som råkat hamna så långt norrut som Linköping (för oss skåningar är allt norr om Hässleholm långt norrut 😉 ).
Jag är en inbiten spinningfantast som h
Efter att ha tjuvläst tråden ett tag får jag väl presentera mig jag också =)
Jag är en 28-årig skånetjej som råkat hamna så långt norrut som Linköping (för oss skåningar är allt norr om Hässleholm långt norrut 😉 ).
Jag är en inbiten spinningfantast som h
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 21:21Bäst att säga hej här så är det gjort, så kan man tjuvläsa bäst man vill sen.
Bor utanför Linköping, cyklar o hjälper till att träna ett fotbollslag, bl a fys. Ibland när jag frågar snällt får jag vara med när bollen är i spel, men det är inte riktigt min
Bäst att säga hej här så är det gjort, så kan man tjuvläsa bäst man vill sen.
Bor utanför Linköping, cyklar o hjälper till att träna ett fotbollslag, bl a fys. Ibland när jag frågar snällt får jag vara med när bollen är i spel, men det är inte riktigt min
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 23:23Då får vi säga välkommen till nya Linköpingsbor! Kanske kan vi bli några fler nästa gång vi tar en funbeat-öl på Bishops 🙂
Då får vi säga välkommen till nya Linköpingsbor! Kanske kan vi bli några fler nästa gång vi tar en funbeat-öl på Bishops 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 23:25Va? Har vi en egen ölsort på Bishops?? Nice! 😀
Va? Har vi en egen ölsort på Bishops?? Nice! 😀
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 23:31Japp, det var nån härlig tysk veteöl. Funkar tokbra efter träning 🙂
Japp, det var nån härlig tysk veteöl. Funkar tokbra efter träning 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 23:38De har London Pride där, gjutet för en halv-britt med en halv pint sånt
De har London Pride där, gjutet för en halv-britt med en halv pint sånt
Quote from Fredric Lagerström on 25 March 2009, 07:39Jaha... Andrew, Andreas och Anders eller what ever. Hur tror ni tjejerna
ska ha en sportslig att skilja er åt då?? 😉Hls Aadu Barmark.
Jaha... Andrew, Andreas och Anders eller what ever. Hur tror ni tjejerna
ska ha en sportslig att skilja er åt då?? 😉
Hls Aadu Barmark.
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 07:59(J)aadu...
(J)aadu...