Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 20:15Vilken av dem menar du? 😛 Den med den rosa grillen?
Vilken av dem menar du? 😛 Den med den rosa grillen?
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 20:16Finns det inte en 50-tals mack eller är det i Sollebrunn?
Edit Sollebrunn
Finns det inte en 50-tals mack eller är det i Sollebrunn?
Edit Sollebrunn
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 20:22Det är väl nånstans i närheten av Grästorp som Tre Älgar ligger? Har stannat för fikapaus (inte på cykel) där ett par gånger. Senast förra året på en exkursion.
Det är väl nånstans i närheten av Grästorp som Tre Älgar ligger? Har stannat för fikapaus (inte på cykel) där ett par gånger. Senast förra året på en exkursion.
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 21:14Ja det är Sollebrunn (och hade det inte hängt en brevlåda på väggen där så hade jag aldrig vetat att det funnits en mack där heller 🙂 )
Jojomen, Tre Älgar ligger längs med vägen där! Vi har ju flygplanet på en pinne också 🙂
Ja det är Sollebrunn (och hade det inte hängt en brevlåda på väggen där så hade jag aldrig vetat att det funnits en mack där heller 🙂 )
Jojomen, Tre Älgar ligger längs med vägen där! Vi har ju flygplanet på en pinne också 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 21:15För tjugo år sedan var den riktigt fin. Jag har inte varit där sedan..
För tjugo år sedan var den riktigt fin. Jag har inte varit där sedan..
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 21:25Jag kan inte direkt påstå att det är något att se idag 😉
Jag kan inte direkt påstå att det är något att se idag 😉
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 22:37Andreas det där har du missuppfattat. Jag är inte alls upptagen.
Andreas det där har du missuppfattat. Jag är inte alls upptagen.
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 22:54Lena: Åhå? Ja det har jag nog missuppfattat. Emellanåt iaf. Men nu var det iofs ett tag sedan vi sågs.
Lena: Åhå? Ja det har jag nog missuppfattat. Emellanåt iaf. Men nu var det iofs ett tag sedan vi sågs.
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 22:57Så vad ska man då titta på i Grästorp?
Så vad ska man då titta på i Grästorp?
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 23:09Andreas: jag har ALLTID varit oupptagen. I alla fall så länge du har vetat vem jag är. Dvs alldeles för länge. Ja, inte som jag känt dig alltså, det gör jag gärna länge till. Men. Du fattar.
Andreas: jag har ALLTID varit oupptagen. I alla fall så länge du har vetat vem jag är. Dvs alldeles för länge. Ja, inte som jag känt dig alltså, det gör jag gärna länge till. Men. Du fattar.