Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

39:or, SK60:or samt några transport o elint kärror flyger dagligen. Sen surrar ständigt några olika helikoptrar. Ofta är det uppvisningar med 39a, eller träning på uppvisning. Misstänker att på F7 är det upp, iväg o sen komma hem o rätt ner.
Att sen gå på

Urk, jag hatar verkligen ordet "kärra" om flygplan! Ett ord som borde (och jag trodde) pensionerats för 50 år sen!

Innan jag flyttade till Gbg bodde jag i Hunnebostrand, och där flyger de alltid ofta övningar. 2004 skaffade jag en scanner och började lys

Jag är väldigt nöjd med att ha sluppit göra slav- och förnedringstjänst.

Fanns väl både gott och ont, men som vaktmalaj var man ju grå arbetskraft största delen och det var mest långtråkigt. Nöjet var väl att kolla på flygplan och skjuta mycket. Gå med Night Vision Goggles i skog var iofs en utmaning som man fick pröva på

jag vill inte verka bitter men... var det precentation av singlar som dikussionen hette eller intresse för flygplan??? 😛

det är väl nån som vill sätta på rtt flygplan helt enkelt...det var ju någon som ofredade cyklar i Stockholm förra året...

Haha, ok, åter till ordningen! 😀

Äh, det fick igång snacket här iaf! Nu står det en 39:a utanför mitt fönster och bränner. Jag tycker fasen de väsnas mer än 37:an.

haha ni kanse skall starta en diskussion om flygplan och hur man nu gör med dom?! :S haha jag fattar inte så mycket därav mitt ointresse:D

Jaha, men Emelie berätta lite om dina intressen så kanske vi byter samtalsämne 🙂 Förutom tvättmedel och mjölkdiskar då kanske... 🙂

Du kanske vet om Prins Bertils stig är löpbar än efter vintern?