Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 15:07hm....
Om man skulle va för kort för att nå upp till hånglet.
Så kan man ha barnen att stå på 😀
hm....
Om man skulle va för kort för att nå upp till hånglet.
Så kan man ha barnen att stå på 😀
Quote from Rasmus Olsson on 26 March 2009, 15:36Vad ska man annars ha barn till, än att stå på vid behov?
Vad ska man annars ha barn till, än att stå på vid behov?
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 15:53me dsådanna föräldrar måste barne STÅ PÅ sig...
Shit vad tråkig jag är!
me dsådanna föräldrar måste barne STÅ PÅ sig...
Shit vad tråkig jag är!
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 15:57jag håller alltid vad jag lovar, ska bestämma datum nu? jag är klar 2012 hoppas jag:) säg du plats så kommer jag.
stackars barn, skulle man nu vara så kort så får väl någon stapla upp lite ost under. BArnen skall väl ändå inte behöva lida, eller;)
jag håller alltid vad jag lovar, ska bestämma datum nu? jag är klar 2012 hoppas jag:) säg du plats så kommer jag.
stackars barn, skulle man nu vara så kort så får väl någon stapla upp lite ost under. BArnen skall väl ändå inte behöva lida, eller;)
Quote from Rasmus Olsson on 26 March 2009, 15:57Jag står vid ostdisken jag och väntar fortfarande...
Jag står vid ostdisken jag och väntar fortfarande...
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 15:57va? ja det är väl ingen plats???
va? ja det är väl ingen plats???
Quote from Rasmus Olsson on 26 March 2009, 15:59på min lokala Ica
på min lokala Ica
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 16:02jeep it´s a date!
jeep it´s a date!
Quote from Rasmus Olsson on 26 March 2009, 16:05Nu tack, börjar tröttna på ost och rör mig snart bortmot köttdisken. Stå mellan fläsket och lammköttet ;~)
Nu tack, börjar tröttna på ost och rör mig snart bortmot köttdisken. Stå mellan fläsket och lammköttet ;~)
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 18:01Usch Ost och dejt...täbnker mest på flens....denna tråden är läskig nu!
Usch Ost och dejt...täbnker mest på flens....denna tråden är läskig nu!