Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 21:55Måste man välja, kan man inte få både och?
Måste man välja, kan man inte få både och?
Quote from Rasmus Olsson on 26 March 2009, 21:56Både ost och hångel - får jag vin till?
Både ost och hångel - får jag vin till?
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 22:01Jag vill ha en kall pilsner.
Jag vill ha en kall pilsner.
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 22:01ja men det klart att man kan få allt det gäller ju bara att välja rätt, person att äta, dricka och hångla med! (och det är ju trots allt det som är det svåra) jag menar vinflaskan har ju etiket där det står vad vinflaskan innehåller-jag bara undrar hur må
ja men det klart att man kan få allt det gäller ju bara att välja rätt, person att äta, dricka och hångla med! (och det är ju trots allt det som är det svåra) jag menar vinflaskan har ju etiket där det står vad vinflaskan innehåller-jag bara undrar hur må
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 22:02Tänk också på att killar skriver sina egna varudeklarationer!
Tänk också på att killar skriver sina egna varudeklarationer!
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 22:23Ja, hur ska vi annars göra? Kan ju knappast be nån gammal flamma skriva den, hur skulle de se ut då?
Ja, hur ska vi annars göra? Kan ju knappast be nån gammal flamma skriva den, hur skulle de se ut då?
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 22:25Jag vill inte hångla lite, jag vill hångla mycket. Det är ju vår!
Jag vill inte hångla lite, jag vill hångla mycket. Det är ju vår!
Quote from Rasmus Olsson on 26 March 2009, 22:25Eller be mamma skriva den? Nej, den skulle inte vinna några guldägg.
Eller be mamma skriva den? Nej, den skulle inte vinna några guldägg.
Quote from Rasmus Olsson on 26 March 2009, 22:28Vad alla tjatar om att hångla (inklusive mig), ska vi inte ta å samlas nånstans på lördag klockan 20.30 när vi iallafall ska släcka alla lampor, och ha en kollektiv hångelhalvtimme? Skitsamma kön, ras, religion sjukdomar och längder. Vi hånglar alla med a
Vad alla tjatar om att hångla (inklusive mig), ska vi inte ta å samlas nånstans på lördag klockan 20.30 när vi iallafall ska släcka alla lampor, och ha en kollektiv hångelhalvtimme? Skitsamma kön, ras, religion sjukdomar och längder. Vi hånglar alla med a
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 22:28Det är kört för oss. Inte undra på att grottmännen tog till träpåkarna. 🙂
Det är kört för oss. Inte undra på att grottmännen tog till träpåkarna. 🙂