Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 22:30Helena vem har sagt något om att hånglöa lite????
Nej det är ju det jag menar hur många har en innehållsdeklaration? -men håll med om att det skulle vara ganska bra
Helena vem har sagt något om att hånglöa lite????
Nej det är ju det jag menar hur många har en innehållsdeklaration? -men håll med om att det skulle vara ganska bra
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 22:30Vad annars ska man göra på lördag om inte hångla? Det är väl typ det enda som går att göra när man inte ska använda någon elektricitet 🙂
Vad annars ska man göra på lördag om inte hångla? Det är väl typ det enda som går att göra när man inte ska använda någon elektricitet 🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 22:32Halvtimme? Nä jag har tänkt släcka ljuset i en hel timme. Inte kan man väl hångla bara halva tiden?
Halvtimme? Nä jag har tänkt släcka ljuset i en hel timme. Inte kan man väl hångla bara halva tiden?
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 22:32Hehe, det är bara å tacka för att ni driver på min testosteronproduktion så här när jag är nyhemkommen från gymet. 😉 Kommer få världens återhämtning nu ju.
Hehe, det är bara å tacka för att ni driver på min testosteronproduktion så här när jag är nyhemkommen från gymet. 😉 Kommer få världens återhämtning nu ju.
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 22:32Jag behöver hjälp med att ta fram en varudek. på mig sj.
Någon frivillig? 😉
Jag behöver hjälp med att ta fram en varudek. på mig sj.
Någon frivillig? 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 22:36Jag vill inte ha ost. Och definitivt inget vin.
Jag vill inte ha ost. Och definitivt inget vin.
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 22:37Sofia: "Vad annars ska man göra på lördag om inte hångla? Det är väl typ det enda som går att göra när man inte ska använda någon elektricitet 🙂 "
Vad menar du? Min är batteridriven.
Sofia: "Vad annars ska man göra på lördag om inte hångla? Det är väl typ det enda som går att göra när man inte ska använda någon elektricitet 🙂 "
Vad menar du? Min är batteridriven.
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 22:38Jag hoppas verkligen att det inte blir hångel på lördag....
Befinner mig i ett tält med en annan snubbe.Tänk om han släcker lyset.
Munkorg på 😀
Jag hoppas verkligen att det inte blir hångel på lördag....
Befinner mig i ett tält med en annan snubbe.
Tänk om han släcker lyset.
Munkorg på 😀
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 22:40Lena... vad innehåller ett batteri??
Lena... vad innehåller ett batteri??
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 22:41Ge mig ost och vin så lär jag definitivt vara på plats...
Ge mig ost och vin så lär jag definitivt vara på plats...