Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 18:01kunde inte låta bli!
kunde inte låta bli!
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 18:13Vi hade ostbricka på senaste dejten, dock inte med den osten du nämnde som en av de ätbara. 😛
Vi hade ostbricka på senaste dejten, dock inte med den osten du nämnde som en av de ätbara. 😛
Quote from Rasmus Olsson on 26 March 2009, 19:25Vi... dejt... berätta!
Vi... dejt... berätta!
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 19:59kanske lite dålig med lamköttet men om det är rätt så visst okej för mig! Ost bricka är ju fint!
kanske lite dålig med lamköttet men om det är rätt så visst okej för mig! Ost bricka är ju fint!
Quote from Rasmus Olsson on 26 March 2009, 20:10Tycker brickan smakar för mycket trä, men nåt gott vin till osten så är jag medgörlig.
Tycker brickan smakar för mycket trä, men nåt gott vin till osten så är jag medgörlig.
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 20:59All denna jävla ost och fläsk och träbrickor och ungar. Jag vill hångla!
All denna jävla ost och fläsk och träbrickor och ungar. Jag vill hångla!
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 21:35Kan bara hålla med dig Lena
Jag vill ju bara hångla lite!!
Nu!!
Kan bara hålla med dig Lena
Jag vill ju bara hångla lite!!
Nu!!
Quote from ellen olsson on 26 March 2009, 21:37Jag vill ha ost!
Jag vill ha ost!
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 21:44okej okej jag vill också hångla! får väl ta det på lördag:D osten står i kylen haha
okej okej jag vill också hångla! får väl ta det på lördag:D osten står i kylen haha
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 21:48hmmm... tjejerna hånglar när Fredrik käkar ost ... är det okej om jag hänger med er tjejer då 😉
hmmm... tjejerna hånglar när Fredrik käkar ost ... är det okej om jag hänger med er tjejer då 😉