Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 22:58>Frippe
Då kan väl jag få ditt hångel med Anders? Så kan du få nån av mig.. Fair? 😉
>Frippe
Då kan väl jag få ditt hångel med Anders? Så kan du få nån av mig.. Fair? 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 23:01Låter som en bra deal..... 😀
Ingen skäggig bara
Låter som en bra deal..... 😀
Ingen skäggig bara
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 23:02Är det sant att alla brevbärare har ett eget horn att tuta i om de hamnar i trångmål?
Är det sant att alla brevbärare har ett eget horn att tuta i om de hamnar i trångmål?
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 23:03Haha, det skulle vara tutan på bilen isf.. Men den låter så jäkla mesigt så den kan man inte använda när man är arg för folk bara skrattar 🙂
Haha, det skulle vara tutan på bilen isf.. Men den låter så jäkla mesigt så den kan man inte använda när man är arg för folk bara skrattar 🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 23:05Bil....?
Trodde de va jonne som hägra.
Bil....?
Trodde de va jonne som hägra.
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 23:11Brunstens batterier!
Brunstens batterier!
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 23:15Tudor.....
Med katten på 😀
Tudor.....
Med katten på 😀
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 23:15Ja du vet, stora gula Renault Kangoo med postmärke på? Högerstyrda? Ratt och fyra hjul? Inte? 😉
Vem i hela friden är Jonne?
Ja du vet, stora gula Renault Kangoo med postmärke på? Högerstyrda? Ratt och fyra hjul? Inte? 😉
Vem i hela friden är Jonne?
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 23:17Inte vem.... utan vad.
Jonne e la samma som hoj.
Inte vem.... utan vad.
Jonne e la samma som hoj.
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 23:23Haha, säg det då 😛 Det måste vara någon väldigt lokal variant av cykel det där..
Jo jag har cyklat i tre år, men ny omorganisation har sett till att jag får köra bil fyra timmar om dagen istället. Helt okej när det är regnigt, kallt och snöigt men hyfs
Haha, säg det då 😛 Det måste vara någon väldigt lokal variant av cykel det där..
Jo jag har cyklat i tre år, men ny omorganisation har sett till att jag får köra bil fyra timmar om dagen istället. Helt okej när det är regnigt, kallt och snöigt men hyfs