Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Egentligen skiter jag i sporten, det är bara för att få va med på Firmans träffar här i gbg jag håller på dem... 😉 Bättre allroundträning får man leta efter, hehe.

hahah ostsisken har vi lämnat, men jag vet inte vad som händer nu... Bruse föreslog hångel tror jag?!

Skit i osten, skit i vinet, skit i allt - bara jag får hångla! (börjar bli lätt desperat, märks det, jag försöker faktiskt dölja det?)

Bruse, testa lite styrketräning, då tar musklerna hand om testosteronet på ett bra sätt efteråt. 😉

Anders gäller det tjejer också?

Andrew...tror inte att du fattade min humor.... men det är det ingen som gör ...

Hångel varför allt detta tjat om Hångel...Jag vill mer än att hångla faktiskt!

Jupp, men fråga är väl om det är testosteronet som gör er hångelsugna? Vet faktiskt inte det....

Anders: det gör jag också. Men det verkar bli värre efter ett styrkepass. Blodet liksom pumpar igenom hela kroppen och de nytränade musklerna.

Magnus: det vill vi alla, men vi är finkänsliga nog och inte basunerar ut att vi egentligen vill k...

... kyssas...

Precis Bruse, då är de bara å gå till gymmet varje dag, så kroppen konstant använder det testosteron du producerar. 😉