Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 13:16Egentligen skiter jag i sporten, det är bara för att få va med på Firmans träffar här i gbg jag håller på dem... 😉 Bättre allroundträning får man leta efter, hehe.
Egentligen skiter jag i sporten, det är bara för att få va med på Firmans träffar här i gbg jag håller på dem... 😉 Bättre allroundträning får man leta efter, hehe.
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 13:58hahah ostsisken har vi lämnat, men jag vet inte vad som händer nu... Bruse föreslog hångel tror jag?!
hahah ostsisken har vi lämnat, men jag vet inte vad som händer nu... Bruse föreslog hångel tror jag?!
Quote from Rasmus Olsson on 27 March 2009, 14:02Skit i osten, skit i vinet, skit i allt - bara jag får hångla! (börjar bli lätt desperat, märks det, jag försöker faktiskt dölja det?)
Skit i osten, skit i vinet, skit i allt - bara jag får hångla! (börjar bli lätt desperat, märks det, jag försöker faktiskt dölja det?)
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 14:11Bruse, testa lite styrketräning, då tar musklerna hand om testosteronet på ett bra sätt efteråt. 😉
Bruse, testa lite styrketräning, då tar musklerna hand om testosteronet på ett bra sätt efteråt. 😉
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 14:30Anders gäller det tjejer också?
Anders gäller det tjejer också?
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 14:38Andrew...tror inte att du fattade min humor.... men det är det ingen som gör ...
Hångel varför allt detta tjat om Hångel...Jag vill mer än att hångla faktiskt!
Andrew...tror inte att du fattade min humor.... men det är det ingen som gör ...
Hångel varför allt detta tjat om Hångel...Jag vill mer än att hångla faktiskt!
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 14:44Jupp, men fråga är väl om det är testosteronet som gör er hångelsugna? Vet faktiskt inte det....
Jupp, men fråga är väl om det är testosteronet som gör er hångelsugna? Vet faktiskt inte det....
Quote from Rasmus Olsson on 27 March 2009, 14:44Anders: det gör jag också. Men det verkar bli värre efter ett styrkepass. Blodet liksom pumpar igenom hela kroppen och de nytränade musklerna.
Magnus: det vill vi alla, men vi är finkänsliga nog och inte basunerar ut att vi egentligen vill k...
Anders: det gör jag också. Men det verkar bli värre efter ett styrkepass. Blodet liksom pumpar igenom hela kroppen och de nytränade musklerna.
Magnus: det vill vi alla, men vi är finkänsliga nog och inte basunerar ut att vi egentligen vill k...
Quote from Rasmus Olsson on 27 March 2009, 14:45... kyssas...
... kyssas...
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 14:45Precis Bruse, då är de bara å gå till gymmet varje dag, så kroppen konstant använder det testosteron du producerar. 😉
Precis Bruse, då är de bara å gå till gymmet varje dag, så kroppen konstant använder det testosteron du producerar. 😉