Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 14:33OMG JAG ÄR INTE KORTAST LÄNGRE
*does happy dance*Välkommen hit 🙂
OMG JAG ÄR INTE KORTAST LÄNGRE
*does happy dance*
Välkommen hit 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 14:36"Extrema sporter passar bäst ihop med hårdrock."
(H:)Välkommen!!
"Extrema sporter passar bäst ihop med hårdrock."
(H:)
Välkommen!!
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 14:42Ufon, nej de var nog bara kompisarna som låg efter till afterskin i Stryn.
Ufon, nej de var nog bara kompisarna som låg efter till afterskin i Stryn.
Quote from ellen olsson on 29 March 2009, 14:46Ah; OK. Först trodde jag att det var rovfåglar men när jag kollade på den något större bilden så klassade jag om rovfåglarna till UFOn...
Ah; OK. Först trodde jag att det var rovfåglar men när jag kollade på den något större bilden så klassade jag om rovfåglarna till UFOn...
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 15:06Hej!
Ska man presentera sig själv här eller har jag missförstått? *skratt*
Jag gör det, så blir det vad det blir 🙂
Är man, 35 år och singel. Bor i Borås och tycker om att träna. Träningen består mestadels av jogging och simning. Är inte personen som s
Hej!
Ska man presentera sig själv här eller har jag missförstått? *skratt*
Jag gör det, så blir det vad det blir 🙂
Är man, 35 år och singel. Bor i Borås och tycker om att träna. Träningen består mestadels av jogging och simning. Är inte personen som s
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 15:19Jasså längden är viktig här?
Få se nu, senast jag mätte var det 181,5 cm och 80 kilo Lulebo. Har forskningstjänst på universitet och gillar bland annat löpning, längdskidor, fjällvandring, musik och fotografering (plus en del annat, inget nämnt inget gl
Jasså längden är viktig här?
Få se nu, senast jag mätte var det 181,5 cm och 80 kilo Lulebo. Har forskningstjänst på universitet och gillar bland annat löpning, längdskidor, fjällvandring, musik och fotografering (plus en del annat, inget nämnt inget gl
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 15:28>"Extrema sporter passar bäst ihop med hårdrock."
Själv är jag nog lite av kräsen allätare när det gäller musik (beställde t ex nyligt skivor av BWO, Pet Shop Boys, Within Temptation och Rammstein, så det kan spreta åt lite olika håll) och brukar föredra
>"Extrema sporter passar bäst ihop med hårdrock."
Själv är jag nog lite av kräsen allätare när det gäller musik (beställde t ex nyligt skivor av BWO, Pet Shop Boys, Within Temptation och Rammstein, så det kan spreta åt lite olika håll) och brukar föredra
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 22:21Har suttit och tjuvläst på forumet i några veckor, så nu är det väl hög tid att jag tar och presenterar mig själv...
Är en (självvald) singel sedan drygt en månad tillbaka efter ett flerårigt förhållande. Ser nu separationen som en möjlighet att hitta en
Har suttit och tjuvläst på forumet i några veckor, så nu är det väl hög tid att jag tar och presenterar mig själv...
Är en (självvald) singel sedan drygt en månad tillbaka efter ett flerårigt förhållande. Ser nu separationen som en möjlighet att hitta en
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 22:43Håller med dig Niklas, att fågelsång o vindens sus är trots allt bästa musiken när man tränar ute. Har i stort sett aldrig musik i öronen då, men man behöver lite musik som uppladdning innan 🙂
Håller med dig Niklas, att fågelsång o vindens sus är trots allt bästa musiken när man tränar ute. Har i stort sett aldrig musik i öronen då, men man behöver lite musik som uppladdning innan 🙂
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 09:16Niklas...man kan inte både klä sig i trikåer och lyssna på Pet Shop Boys...
efter 3 timmar i sadeln tycker jag vindens sus kan behöva kompleteras med en bra trumma...
Niklas...man kan inte både klä sig i trikåer och lyssna på Pet Shop Boys...
efter 3 timmar i sadeln tycker jag vindens sus kan behöva kompleteras med en bra trumma...