Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

OMG JAG ÄR INTE KORTAST LÄNGRE
*does happy dance*

Välkommen hit 🙂

"Extrema sporter passar bäst ihop med hårdrock."
(H:)

Välkommen!!

Ufon, nej de var nog bara kompisarna som låg efter till afterskin i Stryn.

Ah; OK. Först trodde jag att det var rovfåglar men när jag kollade på den något större bilden så klassade jag om rovfåglarna till UFOn...

Hej!

Ska man presentera sig själv här eller har jag missförstått? *skratt*

Jag gör det, så blir det vad det blir 🙂

Är man, 35 år och singel. Bor i Borås och tycker om att träna. Träningen består mestadels av jogging och simning. Är inte personen som s

Jasså längden är viktig här?

Få se nu, senast jag mätte var det 181,5 cm och 80 kilo Lulebo. Har forskningstjänst på universitet och gillar bland annat löpning, längdskidor, fjällvandring, musik och fotografering (plus en del annat, inget nämnt inget gl

>"Extrema sporter passar bäst ihop med hårdrock."
Själv är jag nog lite av kräsen allätare när det gäller musik (beställde t ex nyligt skivor av BWO, Pet Shop Boys, Within Temptation och Rammstein, så det kan spreta åt lite olika håll) och brukar föredra

Har suttit och tjuvläst på forumet i några veckor, så nu är det väl hög tid att jag tar och presenterar mig själv...

Är en (självvald) singel sedan drygt en månad tillbaka efter ett flerårigt förhållande. Ser nu separationen som en möjlighet att hitta en

Håller med dig Niklas, att fågelsång o vindens sus är trots allt bästa musiken när man tränar ute. Har i stort sett aldrig musik i öronen då, men man behöver lite musik som uppladdning innan 🙂

Niklas...man kan inte både klä sig i trikåer och lyssna på Pet Shop Boys...

efter 3 timmar i sadeln tycker jag vindens sus kan behöva kompleteras med en bra trumma...