Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 13:58Nähä!?
Vad händer då? Bryter man, mot nån naturlag eller kommer farbror polisen och tar en? Eller har det bara med simultanförmåga att göra?Och jag som bestämt hade för mig att Gunde brukar säga att "Ingenting är omöjligt!!"...;)
Nähä!?
Vad händer då? Bryter man, mot nån naturlag eller kommer farbror polisen och tar en? Eller har det bara med simultanförmåga att göra?
Och jag som bestämt hade för mig att Gunde brukar säga att "Ingenting är omöjligt!!"...;)
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 16:28Då sätter man på Metallica i ipoden
Då sätter man på Metallica i ipoden
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 08:00såg en tjomme som sprang LL i höstas i "Borat kostym" , så ALLT FUNGERAR frågan är bara vilket vad man skall förlora för att göra det 😀
såg en tjomme som sprang LL i höstas i "Borat kostym" , så ALLT FUNGERAR frågan är bara vilket vad man skall förlora för att göra det 😀
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 11:08Jag har sprungit Médoc Marathon i full Vasaloppsmundering inklusive nummerlappen men utan underställ, pjäxor och stavar. Skidorna bar jag med mig hoptejpade. Trodde inte jag skulle märkas i den fantasifullt utklädda konkurrensen, men det måste ha varit
Jag har sprungit Médoc Marathon i full Vasaloppsmundering inklusive nummerlappen men utan underställ, pjäxor och stavar. Skidorna bar jag med mig hoptejpade. Trodde inte jag skulle märkas i den fantasifullt utklädda konkurrensen, men det måste ha varit
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 22:43Jaha, dags att träda fram då. Södertälje, framfet (iallafall om spegeln har utslagsröst) som cyklar bort oönskad svullnad till förmån för mer klädsam.
Känns faktiskt som det är under kontroll. Utan att var maniskt. Men samtidigt är det skönt att känna hur
Jaha, dags att träda fram då. Södertälje, framfet (iallafall om spegeln har utslagsröst) som cyklar bort oönskad svullnad till förmån för mer klädsam.
Känns faktiskt som det är under kontroll. Utan att var maniskt. Men samtidigt är det skönt att känna hur
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 10:35Glad 33-årig singel sedan ett år tillbaka. Bor i Gävle med min son (3 år) varannan vecka.
Stooor spinningfantast!
Har investerat i en Orbi Trek så jag kan sköta träningen även de veckor när jag har min son. Just nu ligger jag i extra eftersom jag ska va
Glad 33-årig singel sedan ett år tillbaka. Bor i Gävle med min son (3 år) varannan vecka.
Stooor spinningfantast!
Har investerat i en Orbi Trek så jag kan sköta träningen även de veckor när jag har min son. Just nu ligger jag i extra eftersom jag ska va
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 10:38Välkommen Jenny 🙂
Välkommen Jenny 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 11:23Tack så mycket 🙂
Tack så mycket 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 11:26Jenny, är du så där lurvig som din avatar ger sken av?
Jenny, är du så där lurvig som din avatar ger sken av?
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 11:42UNdra om hon pratar eller bara säger AAARRRHHH
UNdra om hon pratar eller bara säger AAARRRHHH