Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Nähä!?
Vad händer då? Bryter man, mot nån naturlag eller kommer farbror polisen och tar en? Eller har det bara med simultanförmåga att göra?

Och jag som bestämt hade för mig att Gunde brukar säga att "Ingenting är omöjligt!!"...;)

Då sätter man på Metallica i ipoden

såg en tjomme som sprang LL i höstas i "Borat kostym" , så ALLT FUNGERAR frågan är bara vilket vad man skall förlora för att göra det 😀

Jag har sprungit Médoc Marathon i full Vasaloppsmundering inklusive nummerlappen men utan underställ, pjäxor och stavar. Skidorna bar jag med mig hoptejpade. Trodde inte jag skulle märkas i den fantasifullt utklädda konkurrensen, men det måste ha varit

Jaha, dags att träda fram då. Södertälje, framfet (iallafall om spegeln har utslagsröst) som cyklar bort oönskad svullnad till förmån för mer klädsam.
Känns faktiskt som det är under kontroll. Utan att var maniskt. Men samtidigt är det skönt att känna hur

Glad 33-årig singel sedan ett år tillbaka. Bor i Gävle med min son (3 år) varannan vecka.

Stooor spinningfantast!
Har investerat i en Orbi Trek så jag kan sköta träningen även de veckor när jag har min son. Just nu ligger jag i extra eftersom jag ska va

Välkommen Jenny 🙂

Tack så mycket 🙂

Jenny, är du så där lurvig som din avatar ger sken av?

UNdra om hon pratar eller bara säger AAARRRHHH