Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Jag tänkte att jag kanske skulle ta och säga hej i den här tråden, kanske presentera mig lite och så där...

Jag är en snart 30-årig pöjk, utvandrad från Uppsala till Malmö för ett par år sen (via en 7-årsperiod i Norrköping visserligen). Ofrivillig sing

Välkommen Mats 🙂

"-Jag är 29 år gammal, 181 cm lång och väger ca 62 kg. Axelbred som en huggorm med andra ord."

Mitt viktigaste kriterium på en pojkvän är att han har humor. Och så brukar jag ha en fäbless för magerlagda män. Så jag gick igång lite på den där presentatio

Presentation:

Ålder: 19 (Yngst, faktiskt)
Längt: 205cm (längst, faktiskt)
Vikt: 112kg (tyngst, faktiskt)

Eftersom jag är mest av allt så borde jag vara den ultimata mannen. Helt enligt devisen: Mycket är bra, mer är bättre och mest är bäst.

Tränar: Tha

Eftersom jag har för mycket tid och ingen kvinna att fördriva tiden med så satte jag mig och lekte lite med excel och denna tråd. Följande har gett sig:
Genomsnittsålder: 33år Fy fan va gammla ni är!!!
genomsnittslängd: 176 cm. Korta ni är.....
Dessa 2 va

178.5 cm lång och 29.7 år!

Jepp, som gammelsmufar hela högen. 😉

1,78 lång, 77kg och 36 år snart... ujjujj, tiden går, snart dags att börja leta efter en passande kista och gravsten 😀

Jaså, vikt också? Ca 64.5 kg just nu.

Japp, nu kör vi ALLA mått gubbar... hahaha, nejdå! Tror tjejerna skiter i våra längdmått, dom vill bara veta hur många kronor vi har på banken 😉