Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:46Ok, jag har ca 8400 kr just nu... Fast när jag betalat räkningarna i början av nästa vecka, så har drygt hälften försvunnit.
Ok, jag har ca 8400 kr just nu... Fast när jag betalat räkningarna i början av nästa vecka, så har drygt hälften försvunnit.
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:47Haha vad bra jag är då, över både medellängd o medelålder. Lätt över medelinkomst också. Skrattar hela vägen till banken varje månad
Haha vad bra jag är då, över både medellängd o medelålder. Lätt över medelinkomst också. Skrattar hela vägen till banken varje månad
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:48Kul att nån kan skratta på väg till banken iaf....(H)
Kul att nån kan skratta på väg till banken iaf....(H)
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:49Mm, men på väg från banken gråter man...
Mm, men på väg från banken gråter man...
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:49Har ont i ryggen varje morgon jag vaknar, vågar inte sätta in pengarna på banken som ekonomin i världen ser ut just nu 😉
Har ont i ryggen varje morgon jag vaknar, vågar inte sätta in pengarna på banken som ekonomin i världen ser ut just nu 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:50rörlig ränta på rubbet är jordens garv just nu så jag passar på. Rätt vad det är så händer det nåt i Ryssland, eller Surinam o så står man där o gråter utan att fatta nåt
rörlig ränta på rubbet är jordens garv just nu så jag passar på. Rätt vad det är så händer det nåt i Ryssland, eller Surinam o så står man där o gråter utan att fatta nåt
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:51Jag lägger undan för räntan i örngottet... uhummm..
Jag lägger undan för räntan i örngottet... uhummm..
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:57Du kan höja medelåldern - för jag har inte skrivit ut min ålder eftersom alla är så himla unga här. Och korta. Två fel av två möjliga.
Vars ska jag hitta en redig karl?
Du kan höja medelåldern - för jag har inte skrivit ut min ålder eftersom alla är så himla unga här. Och korta. Två fel av två möjliga.
Vars ska jag hitta en redig karl?
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:59Mata oss med jäst och lägg oss i sträckbänk 😉
Mata oss med jäst och lägg oss i sträckbänk 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:59hmm. Jag är 205 cm lång. Dock kan det ju vara så att du är en liiiiite för gammal årgång för mig 😛
hmm. Jag är 205 cm lång. Dock kan det ju vara så att du är en liiiiite för gammal årgång för mig 😛