Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:12Skrattar...Genomsnitt är alltid meningslösa...
Den ena är kort den andre är lång...personligen nöjd med 185 cm och 80 kg, 39 år, 2 barn...
Skrattar...Genomsnitt är alltid meningslösa...
Den ena är kort den andre är lång...personligen nöjd med 185 cm och 80 kg, 39 år, 2 barn...
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:14Maximillian - du duger på alla sätt och vis. Dock inte som pojkvän till mig. Och det beror inte på att jag för gammal, utan på att du är för ung (H)
Maximillian - du duger på alla sätt och vis. Dock inte som pojkvän till mig. Och det beror inte på att jag för gammal, utan på att du är för ung (H)
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:17Du hade varit en bra diplomat... (H)
Du hade varit en bra diplomat... (H)
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:21Maxi...du har mycket att lära....
Maxi...du har mycket att lära....
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:34Ålder? Menar ni enligt passet, mentalt, intellektuellt eller fysiskt?
Ålder? Menar ni enligt passet, mentalt, intellektuellt eller fysiskt?
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:37Ta ett snitt, Niklas...
Ta ett snitt, Niklas...
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:38Min mentala ålder och den som står i passet skiljer med sisådär 6 år, alltså yngre mentalt
Min mentala ålder och den som står i passet skiljer med sisådär 6 år, alltså yngre mentalt
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:42Jag har alltid undrar om det här...jag har aldrig hört någon som går runt och säger att deras mentala ålder är äldre än vad de är....
Jag misstror alla som proklamerar att de är mentalt yngre...men är vad man är och så man uppfatas...inget annat... Ålde
Jag har alltid undrar om det här...jag har aldrig hört någon som går runt och säger att deras mentala ålder är äldre än vad de är....
Jag misstror alla som proklamerar att de är mentalt yngre...men är vad man är och så man uppfatas...inget annat... Ålde
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:46Jag skäms inte för min ålder, men jag njöt verkligen av livet för 6 år sedan antar jag. Därför jag fastnat lite där skulle jag tro
Men inser ju att jag inte kan fortsätta så... Fast nu har jag tid till det å andra sidan 🙂
Jag skäms inte för min ålder, men jag njöt verkligen av livet för 6 år sedan antar jag. Därför jag fastnat lite där skulle jag tro
Men inser ju att jag inte kan fortsätta så... Fast nu har jag tid till det å andra sidan 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:47@Magnus; tänkte lite på samma sak. Alla under 28-30 säger att deras mentala ålder är äldre, och vice versa.
@Magnus; tänkte lite på samma sak. Alla under 28-30 säger att deras mentala ålder är äldre, och vice versa.