Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Dubbelpost

Jag hoppas verkligen min mentala ålder är minst lika gammal som min biologiska ålder. Annars har man ju fått gråa hårstrån och blivit skumögd helt i onödan!

Vad gäller en tilltänkt pojkvän (sambo, särbo, make, älskare) är det hans fysiska ålder jag vill

Magnus, du skrev precis vad jag hade på tungan/tangenterna.

Men, tror du inte det beror på hur vår egen uppfattning var om dem som var äldre. Tex när vi var barn tyckte vi att de som var 30 var jättegamla, och för att inte tala om 40 och 50-åringar. Men

jo...eller så har en del av ens kompisar blivvit gubbar och kärringar och man inte vill identifera sig med det...således...jag mpste vara mentalt yngre....MEN man är den man är...Det finns och gubbiga tantiga tjugoåringar också

Jag gillar tanter och gubbar - de är ofta roliga!

Jag samtalade med ett alkispar i övre medelålder på bussen hem i dag. Lätt förvirrat samtal som inleddes med att jag förklarade vad för bok jag läste (kursbok), till vodka, till rysk sång, till sjunkande hus i Gbg, till dyra lägenheter i Eriksberg och sen

Eftersom jag redan härjat runt i flera av singeltrådarna ett tag nu kanske det är dags för en presentation?

Börjar som traditionen bjuder med siffror:
36 eller -72 (ålder)
175 (längd)
65 (vikt)
0 (barn)
3 (djur)

Bor i södraste Dalarna bakom röven på vär

Hmm... Jag insåg att jag inte skrev de oh så viktiga siffrorna och dragen som alla andra har gjort...

Ålder (skrev jag visserligen): 29,83 år (Bara 0,17 år kvar till stora tre-nollan, ingen 30-årskris här inte! :D)
Längd: 183 cm. Typ... Jag har ingen bj

Jaha... Presentation. Enligt Max den ultimata FB-medlemmen... 1,76 lång, 33 till åldern.... Men 34 om en månad. Men jag stämmer iallafall för stunden in alldeles perfekt!!

Singel. (såklart)
Flyttbar. (Nå´n som har en central lgh i Örebro att hyra ut...?

Keso är gott, det håller jag med om... går nästan en hel burk om dagen här 🙂