Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Välkommen Mr Mats. Inte ofta man ser nån här i ens egen ålder... 😀

Tog den där just för att d är en wookie i mina ögon (Chewie i Star Wars)
Ska hem o raka mig efter jobbet o ta ett nytt kort....

äsch då, inte behöver du raka dig. Det räcker väl att ta några tag med borsten, kanske en inpackning när pälsen blir lite sliten... 😀

välkommen förresten!

Trodde det var Chewbacca? Det skiljer ungefär två meter i längd mellan dom.

EDIT: Här är en lista på ord som alla vet är från Star Wars-filmerna men som aldrig nämns i filmerna. Ewok är ett av dom...

https://camerondaigle.tumblr.com/post/86010120/marketing-genius

Håkan: Tack så mycket då slipper jag jobba ihjäl mig ikväll 🙂
Peter: Vet inte riktigt om du var spydig nu eller ej så jag väljer att tro att du inte var det 😀 Älskar de gamla Star Wars filmerna!

Just det ja, gamle Chewie ÄR ju en wookie, blandar alltid ihop det med dom små ewokerna (som för övrigt lär smaka som kyckling).

Kyckling minsann 😀 Det visste jag inte.
Nu har jag lärt mig nåt nytt idag, tackar!

Jaha.. Då blev det min tur att skriva här. Vetefan om jag vågar, trådarna här på singelforumet verkar spåra ut fortare än kvickt men det ska man väl klara av 🙂

Jag är 29 år gammal, 181 cm lång och väger ca 62 kg. Axelbred som en huggorm med andra ord. J

Hehe, du sa faktiskt det mesta med ett ord. Rockbaren. Det räcker för mig. 🙂 Stans bästa ställe enligt mig.

Bara att säga till när du är redo för löpspåret.

Kul med en Göteborgskille till 🙂 Det är bäst ni håller er där borta på andra sidan älva, skulle bli så mkt spring annars. Fast det är klart man kan ta cykeln över bron med 😉