Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 07:31Man är inte äldre än man gör sig 😀
Man är inte äldre än man gör sig 😀
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 07:42Har 4 månader kvar till The Big 30 och har en sjuk ångest... Vill inte ha det men varje gång jag tänker på det så får jag ont i magen.. Huh!!!
Har 4 månader kvar till The Big 30 och har en sjuk ångest... Vill inte ha det men varje gång jag tänker på det så får jag ont i magen.. Huh!!!
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 07:43Varför Cecilia? Det enda som händer är ju att en siffra ändras. Du som person ändras ju inte, och framför allt inte över en natt 🙂
Varför Cecilia? Det enda som händer är ju att en siffra ändras. Du som person ändras ju inte, och framför allt inte över en natt 🙂
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 09:03Det enda som händer vid passagen av 30 är att alla förväntar sig att man plötsligt blivit "vuxen".
Våga vägra tristessen 😉
Det enda som händer vid passagen av 30 är att alla förväntar sig att man plötsligt blivit "vuxen".
Våga vägra tristessen 😉
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 09:07Cecilia, jag kan förstå din känsla. Jag hade ingen 30-års kris med väl 25 och sen tyckte jag det var hemskt när min lillasyster fyllde 40, att jag hade en så "gammal" syster. Helt ologiskt men känslor är oftast det. Erkänn känslan men drunkna inte i dag..
Cecilia, jag kan förstå din känsla. Jag hade ingen 30-års kris med väl 25 och sen tyckte jag det var hemskt när min lillasyster fyllde 40, att jag hade en så "gammal" syster. Helt ologiskt men känslor är oftast det. Erkänn känslan men drunkna inte i dag..
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 09:54Jag hamnade i kris när jag insåg att jag skulle fylla 33. 32 var ju helt ok, men 33 lät ju så gammalt!!! Jag blir inte yngre heller. Känns jobbigt att närma sig 40 men att känna sig som 25. Och av nån anledning är jag nästan alltid äldst i sällskapet. 🙁
Jag hamnade i kris när jag insåg att jag skulle fylla 33. 32 var ju helt ok, men 33 lät ju så gammalt!!! Jag blir inte yngre heller. Känns jobbigt att närma sig 40 men att känna sig som 25. Och av nån anledning är jag nästan alltid äldst i sällskapet. 🙁
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 10:46hand upp...40 år
kan konstateran att när jag ser testresultaten från Magnus 33 år och magnus 41 år visar att den äldre versionen har bättre kondis, är starkare, och väger mindre...( vill dock knappast jämfära med mitt 20 åriga jag...som tur var har jag i
hand upp...40 år
kan konstateran att när jag ser testresultaten från Magnus 33 år och magnus 41 år visar att den äldre versionen har bättre kondis, är starkare, och väger mindre...( vill dock knappast jämfära med mitt 20 åriga jag...som tur var har jag i
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 11:12Magnus, det där är fusk!! Män är som dyra viner. Blir bara bättre med åren. Jag för min del är mer som en brämhult-juice. Håller max några dagar...
Va? Tycker ni jag är negativ idag? Nu förstår jag inte..
Magnus, det där är fusk!! Män är som dyra viner. Blir bara bättre med åren. Jag för min del är mer som en brämhult-juice. Håller max några dagar...
Va? Tycker ni jag är negativ idag? Nu förstår jag inte..
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 12:36Du är som vanligt.
Du är som vanligt.
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 12:59Välkommen alla nya singlar!
*Lyfter försiktigt ena handen för att visa 40-strecket passerat med råge, krampaktigt tag i rollatorn med den andra handen*
Nina ligger på plus hos mig nu!
Välkommen alla nya singlar!
*Lyfter försiktigt ena handen för att visa 40-strecket passerat med råge, krampaktigt tag i rollatorn med den andra handen*
Nina ligger på plus hos mig nu!