Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 13:04Hands ner, 32 år och mer vältränad än någonsin 🙂
Hands ner, 32 år och mer vältränad än någonsin 🙂
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 15:16Niklas: Du vet att vuxen INTE är en synonym med tråkig va?
Jonas: Var inte orolig. Du är helt normal. Mest för att män aldrig växer upp. Alls. 😉
(själv fuskar jag med att GILLA att jag blir äldre hela tiden, särskilt när man betänker alternativet? vux
Niklas: Du vet att vuxen INTE är en synonym med tråkig va?
Jonas: Var inte orolig. Du är helt normal. Mest för att män aldrig växer upp. Alls. 😉
(själv fuskar jag med att GILLA att jag blir äldre hela tiden, särskilt när man betänker alternativet? vux
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 15:19Äsch då, jag som hoppades att jag inte var som alla andra. 🙁
Se till att du blir en söt tant bara Jessie och inte en surkärring!
Äsch då, jag som hoppades att jag inte var som alla andra. 🙁
Se till att du blir en söt tant bara Jessie och inte en surkärring!
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 15:20Jonas: Äh, världen kan behöva lite fler sura kärringar också, oavsett kön. Det piggar upp. 😉
Jonas: Äh, världen kan behöva lite fler sura kärringar också, oavsett kön. Det piggar upp. 😉
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 15:29Jag tycker nog snarare att det behövs fler roliga människor, inte sådär klämkäcka men som kan pigga upp en lite, jag kanske är lite ovanlig ändå!
Jag tycker nog snarare att det behövs fler roliga människor, inte sådär klämkäcka men som kan pigga upp en lite, jag kanske är lite ovanlig ändå!
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 15:31Tycker generellt sätt att det är värre att gå mot något än vara förbi, alltså mot 30 år = ångest men sen kommer jag nog att vara nöjd... Ska bara hitta en familj...
Tycker generellt sätt att det är värre att gå mot något än vara förbi, alltså mot 30 år = ångest men sen kommer jag nog att vara nöjd... Ska bara hitta en familj...
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 15:31Tycker generellt sätt att det är värre att gå mot något än vara förbi, alltså mot 30 år = ångest men sen kommer jag nog att vara nöjd... Ska bara hitta en familj...
Tycker generellt sätt att det är värre att gå mot något än vara förbi, alltså mot 30 år = ångest men sen kommer jag nog att vara nöjd... Ska bara hitta en familj...
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 15:50Allt nu! Varför välja?
Jag tror jag kommer att bli BÅDE en söt tant, en rolig tant och en sur kärring. I omgångar helt efter mitt egna tycke och smak. *hepp!*
Allt nu! Varför välja?
Jag tror jag kommer att bli BÅDE en söt tant, en rolig tant och en sur kärring. I omgångar helt efter mitt egna tycke och smak. *hepp!*
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 16:51ähh... varför ska åldern styra?
Jag åberopar min rättighet att på dagsbasis (ibland timbasis) bestämma mig för att vara allmänt glad, ungdomlig, surtant, gnällkärring, mogen och förnuftig, busfrö eller obstinat tonåring!
ähh... varför ska åldern styra?
Jag åberopar min rättighet att på dagsbasis (ibland timbasis) bestämma mig för att vara allmänt glad, ungdomlig, surtant, gnällkärring, mogen och förnuftig, busfrö eller obstinat tonåring!
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 17:09Typiskt tjejer, kan inte begränsa er, det är som att ta guldexpansionen och undra varför ni inte hade nog units att försvara er mot en early push. 🙂
Typiskt tjejer, kan inte begränsa er, det är som att ta guldexpansionen och undra varför ni inte hade nog units att försvara er mot en early push. 🙂