Quote from Rasmus Olsson on 7 September 2011, 12:00Jagar ni mygg?
Jagar ni mygg?
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 15:26Nej, Bruse, mygg behöver jag inte jaga. De klarar så bra att hitta mig ändå. Tänk om det vore så med män......
Nej, Bruse, mygg behöver jag inte jaga. De klarar så bra att hitta mig ändå. Tänk om det vore så med män......
Quote from Rasmus Olsson on 7 September 2011, 15:43Betänk att det är de kvinnliga varianterna av myggor som är duktiga på att suga...
Betänk att det är de kvinnliga varianterna av myggor som är duktiga på att suga...
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 15:47...blod.
...blod.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 17:32Hej och välkomna alla nya.
Hej och välkomna alla nya.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 21:57Välkomna ni nytillkomna! 🙂
Vill gärna vidhålla att jag fortfarande är tjugotretton år, men det är skönt att se att vi blivit lite realistiska i singelgruppen, så jag säger väl 33 från och med nu 😉
Välkomna ni nytillkomna! 🙂
Vill gärna vidhålla att jag fortfarande är tjugotretton år, men det är skönt att se att vi blivit lite realistiska i singelgruppen, så jag säger väl 33 från och med nu 😉
Quote from Rasmus Olsson on 8 September 2011, 10:37Trodde katter bara kunde bli ensåndär 12-14 år.
Trodde katter bara kunde bli ensåndär 12-14 år.
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 10:58Ha ha den var bra.
Ha ha den var bra.
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 14:34Det bevisar ju vad lite du vet om katter Bruse...
...de kan bli uppemot (och i vissa få fall även över) 20 år i alla fall. 😉
Det bevisar ju vad lite du vet om katter Bruse...
...de kan bli uppemot (och i vissa få fall även över) 20 år i alla fall. 😉
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 15:53Jessie: (t+)
Bruse: Det stämmer, men somliga katter överlever alla bara för att jävlas 😉
Jessie: (t+)
Bruse: Det stämmer, men somliga katter överlever alla bara för att jävlas 😉