Quote from Rasmus Olsson on 8 September 2011, 16:22Näe, jag vet inget om katter mer än att det kliar i öga av dom. Rakade katter är det bästa.
Näe, jag vet inget om katter mer än att det kliar i öga av dom. Rakade katter är det bästa.
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 20:50Eller nakna antar jag? Du börjar bli förutsägbar Bruse, inte bra 😉
Eller nakna antar jag? Du börjar bli förutsägbar Bruse, inte bra 😉
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 20:53Ja han är genomskådad för länge sedan 😉
Ja han är genomskådad för länge sedan 😉
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 20:54eftersom katter har sju liv så 7*14=98
eftersom katter har sju liv så 7*14=98
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 20:58Bättre upp Helen, de har NIO liv! 😀
Bättre upp Helen, de har NIO liv! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 8 September 2011, 21:06De får ha kläder på sig (typ en buff), bara de är rakade.
De får ha kläder på sig (typ en buff), bara de är rakade.
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 21:15hur kunde jag glömma det!
måste vara en tv kanal som tjatar om en sjua..
hur kunde jag glömma det!
måste vara en tv kanal som tjatar om en sjua..
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 21:30Min kisse är 15, men han har nog avverkat några av de där nio liven redan så jag kan nog inte räkna med att han blir 98.
För övrigt är han världens coolaste 😉
Min kisse är 15, men han har nog avverkat några av de där nio liven redan så jag kan nog inte räkna med att han blir 98.
För övrigt är han världens coolaste 😉
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 21:35ang katter så handlade en uppgift i ett nationellt prov en gång om olika modeller för kattår..
ang katter så handlade en uppgift i ett nationellt prov en gång om olika modeller för kattår..
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 21:15Har jobbat som djursjukvårdare och sett flera katter på 20+. Var med vid en avlivning av en som var 22 drygt och den kattens mamma (!) levde fortfarande. Så vissa av dem är seglivade.. fast ändå räknar man dem som "gamla" över 8-10 år vid alla provtagning
Har jobbat som djursjukvårdare och sett flera katter på 20+. Var med vid en avlivning av en som var 22 drygt och den kattens mamma (!) levde fortfarande. Så vissa av dem är seglivade.. fast ändå räknar man dem som "gamla" över 8-10 år vid alla provtagning