Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Hmmmm.....jag har sex stycken 🙂

Fy...har haft en...räcker för mig...jag och min dåvarunde hund var helt överens. Katten (som trodde att hon var gudinna och regerade världen) hade storhetsvansinne och trodde verkligen att vi andra var till för henne. (precis som vilken annan kvinna som h

Var på stickprov idag och det konstaterades att jag är allergisk mot katt, häst, hund, gräs, gråbo. Men inte björk! Det som jag har fått hyposensbehandling mot i 20 år och som gör att det kliar varje vår. Mysko.

Och ni läste KATT! Ja, raka er så kanske n

Bruce.. Det är inte pålsen man är alergisk mot.. Det är när katten slickar sig på pälsen och det utsöndrar det man blir alergisk mot..

Bruce.. Det är inte pålsen man är alergisk mot.. Det är när katten slickar sig på pälsen och det utsöndrar det man blir alergisk mot..

Bruse det är väl som vanligt med vårdc. tester man måste vara redigt allergisk för att det ska ge resultat. Är man överkänslig visar det inte något.

Bruse: Så om man redan har träffat dig behöver man inte rakhyveln alltså. 😉 Under förutsättning att man är katt! 🙂

Bra behandling Bruse 🙂

Nej, det är inte tack vare behandlingen som gjorde att det inte gav utslag. Det gav utslag i våras och jag hade besvär i våras. Läkaren skickade mig därför på blodprovstagning, nåt var fel.

Å det var ingen vårdcentral, det var en riktig allergimottagning

Bra