Quote from Rasmus Olsson on 16 September 2011, 11:05"Flyter på vatten" - exakt en sån jag önskat mig i julklapp i flera år
"Flyter på vatten" - exakt en sån jag önskat mig i julklapp i flera år
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 11:05Tack, Camilla! Får man bubbel kan jag till och med sitta på golvet! Jag är inte besvärlig! 🙂
OBS, jag är inte uppblåsbar, Bruse! Och jag flyter inte ovanpå vattnet! I vattnet!;)
Tack, Camilla! Får man bubbel kan jag till och med sitta på golvet! Jag är inte besvärlig! 🙂
OBS, jag är inte uppblåsbar, Bruse! Och jag flyter inte ovanpå vattnet! I vattnet!;)
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 11:30Välkommen Hanna och Isabella, här kommer ni garanterat att trivas.
Välkommen Hanna och Isabella, här kommer ni garanterat att trivas.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 11:41Hanna jag bjuder på en plats i soffan på vänster sida så får du välja 😉
Hanna jag bjuder på en plats i soffan på vänster sida så får du välja 😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 12:38Tack för välkomnandet, Celos!
Christer, gentlemannamässigt att erbjuda en plats! Man tackar! 🙂
Isabella, visst kommer vi trivas! Sjungandet är på hobbynivå. Spelar ute nån gång i månaden bara.
*smiter iväg och spanar in de andra singel-trådarna*
Tack för välkomnandet, Celos!
Christer, gentlemannamässigt att erbjuda en plats! Man tackar! 🙂
Isabella, visst kommer vi trivas! Sjungandet är på hobbynivå. Spelar ute nån gång i månaden bara.
*smiter iväg och spanar in de andra singel-trådarna*
Quote from Rasmus Olsson on 16 September 2011, 13:12Brister kanske var fel ordvälj. Jag ser endast möjligheter!
Brister kanske var fel ordvälj. Jag ser endast möjligheter!
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 13:33Välkommen Hanna panna! Trevligt med en sångfågel här 🙂
Välkommen Hanna panna! Trevligt med en sångfågel här 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 16:22Halloj ni nya 🙂
Halloj ni nya 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 16 September 2011, 17:23Hörrni alla nya! Ni vet väl att alla nya (och gamla singlar) måste lägga till sina favvislåtar i Funbeats Singellista på Spotify. Seså, dela med er. Ju mer blandat, desto skojsigare.
http://open.spotify.com/user/bruse/playlist/4M3dqmt07IP6u3d9OVZtPT
Hörrni alla nya! Ni vet väl att alla nya (och gamla singlar) måste lägga till sina favvislåtar i Funbeats Singellista på Spotify. Seså, dela med er. Ju mer blandat, desto skojsigare.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 17:27Får väl hälsa Hanna med en sång, liknelser, associationer och eventuella déjà vu förnimmelser med singellivet ligger hos betraktaren
http://www.youtube.com/watch?v=1YubBGavEOY&feature=related
Får väl hälsa Hanna med en sång, liknelser, associationer och eventuella déjà vu förnimmelser med singellivet ligger hos betraktaren