Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 19:12Välkomna, känn er som hemma!
Välkomna, känn er som hemma!
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 19:35Tack Helena : och Heff 🙂
Bruse, will do 🙂
Tack Helena : och Heff 🙂
Bruse, will do 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 20:40Hanna här får du min välkomst låt 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=L9Ckh47pmXQ och till alla er andra med 🙂En varm kram
Hanna här får du min välkomst låt 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=L9Ckh47pmXQ och till alla er andra med 🙂
En varm kram
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 21:04Välkommen alla nya...
Det är jag som är Tobbe...kan vara lite gubbgrinig och bitter i bland...men innerst inne är jag rätt snäll...iaf om jag får säga det själv...och det får jag...för det är det ju ingen annan som gör det...;)
Välkommen alla nya...
Det är jag som är Tobbe...kan vara lite gubbgrinig och bitter i bland...men innerst inne är jag rätt snäll...iaf om jag får säga det själv...och det får jag...för det är det ju ingen annan som gör det...;)
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 21:08Tobbe: JAG kan säga det... EFTER att du har givit mig några tekniklektioner på längdskidor i vinter? *snilleblixtar*
Tobbe: JAG kan säga det... EFTER att du har givit mig några tekniklektioner på längdskidor i vinter? *snilleblixtar*
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 21:38Jessie: Har du köpt riktiga skidor nu då?;)
Jessie: Har du köpt riktiga skidor nu då?;)
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 21:40Välkomna till vårt singelträsk Hanna och Isabella! Hoppas att ni ska trivas här, men behåll skorna på för säkerhets skull om ni skulle ta er härifrån 😉
Välkomna till vårt singelträsk Hanna och Isabella! Hoppas att ni ska trivas här, men behåll skorna på för säkerhets skull om ni skulle ta er härifrån 😉
Quote from ellen olsson on 17 September 2011, 01:00Välkomna! *häller upp Bollinger La Grande Année 2002 i glasen*
Välkomna! *häller upp Bollinger La Grande Année 2002 i glasen*
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 01:27Hanna och Isabella! Välkomna (L)
Hanna och Isabella! Välkomna (L)
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 09:15Tackar ödmjukast för alla fina välkomnanden! Känns som ett juste ställe att hänga!
Roger, jag bor i Dalarna. Ronny och Ragge finns överallt!
Tobbe, säger du att du är snäll så är du säkert det!
Fredrik, Bolli!!!!
Christer, fin låt!
Tackar ödmjukast för alla fina välkomnanden! Känns som ett juste ställe att hänga!
Roger, jag bor i Dalarna. Ronny och Ragge finns överallt!
Tobbe, säger du att du är snäll så är du säkert det!
Fredrik, Bolli!!!!
Christer, fin låt!