Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 21:30När jag kom hem från en löprunda i veckan kom det en katt jag aldrig sett som ville ha min uppmärksamhet när jag stod stretchade. Den strök sig mot mina ben och sedan la den sig raklång på marken precis under mig när jag stretchade framsida lår 😀 Katten
När jag kom hem från en löprunda i veckan kom det en katt jag aldrig sett som ville ha min uppmärksamhet när jag stod stretchade. Den strök sig mot mina ben och sedan la den sig raklång på marken precis under mig när jag stretchade framsida lår 😀 Katten
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 21:34Katter är coola!
Katter är coola!
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 22:08(H)
(H)
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 23:10Jim, det kanske var min misse. Han är bra på att skapa sig nya vänner och sa jag att han är en störtskön lirare..
Jim, det kanske var min misse. Han är bra på att skapa sig nya vänner och sa jag att han är en störtskön lirare..
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 23:24Anne: Det kan ju ha varit din Misse om han nu har tagit sig hela vägen från dig till mig 😉 Katter är ju självständiga, lite luriga o coola så man kan inte helt utesluta den möjligheten 🙂
Anne: Det kan ju ha varit din Misse om han nu har tagit sig hela vägen från dig till mig 😉 Katter är ju självständiga, lite luriga o coola så man kan inte helt utesluta den möjligheten 🙂
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 23:49Du glömde kräsna. Den här går inte långt om han inte får god mat och då menar jag räkor, fläskfilé eller kyckling. 😉
Du glömde kräsna. Den här går inte långt om han inte får god mat och då menar jag räkor, fläskfilé eller kyckling. 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 00:02Han verkar ju vara lite lik mig 😀
Han verkar ju vara lite lik mig 😀
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 09:51KATTER ÄR INTE COOLA!
Men jag låter dem vara..så låter de mig vara. Katter vet att jag inte gillar dem...och känslan är ömsesidig.
Hundar fattar direkt! Jag är deras bästa vän!
KATTER ÄR INTE COOLA!
Men jag låter dem vara..så låter de mig vara. Katter vet att jag inte gillar dem...och känslan är ömsesidig.
Hundar fattar direkt! Jag är deras bästa vän!
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 11:37Katter är visst coola, det är bara du som inte förstår dem 😉
Katter är visst coola, det är bara du som inte förstår dem 😉
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 13:05Den dom påstår att de förstår sig på en katt har aldrig haft någon...de är lika komplicerade som kvinnor!
Den dom påstår att de förstår sig på en katt har aldrig haft någon...de är lika komplicerade som kvinnor!