Quote from ellen olsson on 3 October 2011, 23:40Välkommen! *häller upp Paul Bara Grand Cru Millésime 2002 i glasen*
Välkommen! *häller upp Paul Bara Grand Cru Millésime 2002 i glasen*
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 05:15Hej ni nya 🙂
Hej ni nya 🙂
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 08:05Välkommen alla nya och nygamla! 😀
Välkommen alla nya och nygamla! 😀
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 10:27Välkommen Magnus till vår soffa med oändligt utrymme.
Fredrik, den smakade gott 🙂
Välkommen Magnus till vår soffa med oändligt utrymme.
Fredrik, den smakade gott 🙂
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 13:07Nu har jag lurat här en liten stund, men det är kanske dags att ge sig till känna.
Elisabeth heter jag och är för närvarande Linköpingstös, även om min dialekt snarare avslöjar mig som skåning.
Endorfinberoende och passionerad doktorand. Spenderar för
Nu har jag lurat här en liten stund, men det är kanske dags att ge sig till känna.
Elisabeth heter jag och är för närvarande Linköpingstös, även om min dialekt snarare avslöjar mig som skåning.
Endorfinberoende och passionerad doktorand. Spenderar för
Quote from Rasmus Olsson on 4 October 2011, 13:24Hej Elisabeth. Jag tycker du bor i fel stad.
Hej Elisabeth. Jag tycker du bor i fel stad.
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 13:28Välkommen till träsket Elisabeth !
Välkommen till träsket Elisabeth !
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 13:50Välkommen Elisabeth. Slå dig ner i soffan och gör dig hemmastadd! 🙂
Någon som såg var Fredrik tog vägen med bubblet?
Välkommen Elisabeth. Slå dig ner i soffan och gör dig hemmastadd! 🙂
Någon som såg var Fredrik tog vägen med bubblet?
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 13:57Välkommen Elisabeth! Va kul att se dig här 😀
Välkommen Elisabeth! Va kul att se dig här 😀
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 16:26Hej Elisabeth! Trevligt med fler Linköpingsbor, det behövs för att väga upp alla Stockholmare. 🙂
Hej Elisabeth! Trevligt med fler Linköpingsbor, det behövs för att väga upp alla Stockholmare. 🙂