Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 05:28Hej hej
Hej hej
Quote from ellen olsson on 5 October 2011, 07:37Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 09:08Välkomna alla nytillskott:)
Välkomna alla nytillskott:)
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 09:57Välkomna alla nya, trevligt med nya linköpingsbor, finns en grupp för oss också
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=374
Välkomna alla nya, trevligt med nya linköpingsbor, finns en grupp för oss också
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=374
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 20:12Hmm sökt men inte funnit nån Norrköpingsgrupp....kan jag ha fel ?
Hmm sökt men inte funnit nån Norrköpingsgrupp....kan jag ha fel ?
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 22:25Jag har inte sett nån, du får starta en 😉
Jag har inte sett nån, du får starta en 😉
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 00:25Har inte heller sett någon Norrköpingsgrupp. Men Linköping är ju rätt nära, även om det vore kul med en egen Norrköpings-grupp också.
Var det inte någon ny Linköpingstös som presenterade sig nyss förresten?
Har inte heller sett någon Norrköpingsgrupp. Men Linköping är ju rätt nära, även om det vore kul med en egen Norrköpings-grupp också.
Var det inte någon ny Linköpingstös som presenterade sig nyss förresten?
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 10:00Skånskan kan och bör dock inte förändras. Men om tösen vill klättra så är det helt ok. 🙂
Skånskan kan och bör dock inte förändras. Men om tösen vill klättra så är det helt ok. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 19:47Välkommen alla nya!!! 🙂
Undrar när de ska komma in någon ny från Malmö! Jag fattar ingenting.. 🙂
Välkommen alla nya!!! 🙂
Undrar när de ska komma in någon ny från Malmö! Jag fattar ingenting.. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 20:12Tackar 🙂
Ja, det är något visst med skånska, det är inte tu tal om den saken! Klättra, har testat några gånger utan att bli helt biten, men är det utomhus kan det nog tänkas locka lite mera.
Tackar 🙂
Ja, det är något visst med skånska, det är inte tu tal om den saken! Klättra, har testat några gånger utan att bli helt biten, men är det utomhus kan det nog tänkas locka lite mera.