Quote from Rasmus Olsson on 7 October 2011, 13:57Vaffö ska alla trevliga snygga singlor samlas i Linköping?!
Vaffö ska alla trevliga snygga singlor samlas i Linköping?!
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 14:11Välkommen Anna!
Slå dig ner i soffan men behåll stövlarna på 😉
Välkommen Anna!
Slå dig ner i soffan men behåll stövlarna på 😉
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 14:13Bruse, du får väl flytta till Linköping 😉
Bruse, du får väl flytta till Linköping 😉
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 14:13För att Linköping är en trevlig stad 🙂
Och välkommen hit alla nya
För att Linköping är en trevlig stad 🙂
Och välkommen hit alla nya
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 14:47Välkommen, Anna Å! Alltid trevligt med fler Linköpingsbor. Nu är det nästan läge för en Linköpings-singel-aktivitet...
Välkommen, Anna Å! Alltid trevligt med fler Linköpingsbor. Nu är det nästan läge för en Linköpings-singel-aktivitet...
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 15:00Bra idé Mattias, jag är på om jag inte jobbar 🙂
(kvällsjobb jämna veckor)
Bra idé Mattias, jag är på om jag inte jobbar 🙂
(kvällsjobb jämna veckor)
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 15:26Mycket skånetöser som bor i Linköping...
Tja, och Linköping är ju nära Norrköping 😉
Mycket skånetöser som bor i Linköping...
Tja, och Linköping är ju nära Norrköping 😉
Quote from Åsa Tysklind on 7 October 2011, 15:58Få inte Bruse att flytta till linköping vi klarar oss bra utan han 😉
Få inte Bruse att flytta till linköping vi klarar oss bra utan han 😉
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 20:12Jaha, här är jag.
Jag är en fyrtiotvåårig halvtidspappa som finns på Funbeat för att jag gillar löpning. Löpning i sin tur gillar jag för att jag en dag för drygt åtta år sedan insåg att jag uppskattar pizza och öl en smula för mycket för mitt eget bästa
Jaha, här är jag.
Jag är en fyrtiotvåårig halvtidspappa som finns på Funbeat för att jag gillar löpning. Löpning i sin tur gillar jag för att jag en dag för drygt åtta år sedan insåg att jag uppskattar pizza och öl en smula för mycket för mitt eget bästa
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 21:00Välkomna Anna och Andreas!!!!
Välkomna Anna och Andreas!!!!