Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 22:00Nä, det tycker inte jag och vi har en tråd för det ändamålet: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=995399&PageNumber=3
Nä, det tycker inte jag och vi har en tråd för det ändamålet: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=995399&PageNumber=3
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 22:01Välkomna Anna och Andreas 🙂
Välkomna Anna och Andreas 🙂
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 22:02Jag skojar mest. Man gör ju som man vill i en presentation men jag tycker inte det är något viktigt. Att skriva i den där tråden däremot är rätt skoj 🙂
Jag skojar mest. Man gör ju som man vill i en presentation men jag tycker inte det är något viktigt. Att skriva i den där tråden däremot är rätt skoj 🙂
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 22:09Finns det något i den här tråden, eller förresten på Funbeat i stort som är speciellt viktigt? Jag trodde det här var ett forum för att tramsa lite sådär småtrevligt. Tja, jag är ju ny här.
Finns det något i den här tråden, eller förresten på Funbeat i stort som är speciellt viktigt? Jag trodde det här var ett forum för att tramsa lite sådär småtrevligt. Tja, jag är ju ny här.
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 22:12Välkommen Andreas till vår mysiga soffhörna!
Välkommen Andreas till vår mysiga soffhörna!
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 22:14Andreas:
vi är alltid seriösa och håller tråden******************** sagt med två fingrar i kors bakom ryggen ***************
Andreas:
vi är alltid seriösa och håller tråden
******************** sagt med två fingrar i kors bakom ryggen ***************
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 22:15Sorry Andreas men det var det jag gjorde. Småtramsade, men det blev kanske lite fel. Kör på och lycka till både här och mot nya pb! 🙂
Sorry Andreas men det var det jag gjorde. Småtramsade, men det blev kanske lite fel. Kör på och lycka till både här och mot nya pb! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 22:28Välkommen Andreas och Anna 🙂
Välkommen Andreas och Anna 🙂
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 23:55Välkmmen alla nya!
Champagne 🙂
Välkmmen alla nya!
Champagne 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 00:08Härligt med lite nytt folk!
Välkomna hit och känner som hemma. Stanna inte för länge bara!
Ett sätt att lämna träsket är att börja hångla och har ni problem så ställer jag upp. Dock på herrsidan så är det enbart under pride-festivalen sånt går hem 🙂
Härligt med lite nytt folk!
Välkomna hit och känner som hemma. Stanna inte för länge bara!
Ett sätt att lämna träsket är att börja hångla och har ni problem så ställer jag upp. Dock på herrsidan så är det enbart under pride-festivalen sånt går hem 🙂