Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 13:59Jag oroar mig inte ett dugg, jag bara tramsar vidare. Vilket är dumt eftersom jag borde jobba.
Så nu gör jag det.
Jag oroar mig inte ett dugg, jag bara tramsar vidare. Vilket är dumt eftersom jag borde jobba.
Så nu gör jag det.
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 14:12Jobbar eller tramsar vidare? 😉
Jag tycker att det är mer intressant med PB än längd och vikt. Om jag är på fest frågar jag hellre människor vad de gör milen på än vad de väger.
Jobbar eller tramsar vidare? 😉
Jag tycker att det är mer intressant med PB än längd och vikt. Om jag är på fest frågar jag hellre människor vad de gör milen på än vad de väger.
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 14:16Skönt Johanna, då är det ju bra att vara under genomsnittet.
Skönt Johanna, då är det ju bra att vara under genomsnittet.
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 14:31youtubade lite på singel deta är någg man kanske skall göra 😛 göra om i funbeat stuck 😉
http://www.youtube.com/watch?v=X61uxaYFmWM
youtubade lite på singel deta är någg man kanske skall göra 😛 göra om i funbeat stuck 😉
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 16:04Andreas: Du får ju inte verka sådär allvarsam när du svarar på mina tramsinlägg, då blir jag ju helt nervös för att ha blivit missuppfattad.. iaf tills jag insåg att det nog var DU som blivit missuppfattad... av mig.. oh well. (#)
*skrattar*Men nu fick
Andreas: Du får ju inte verka sådär allvarsam när du svarar på mina tramsinlägg, då blir jag ju helt nervös för att ha blivit missuppfattad.. iaf tills jag insåg att det nog var DU som blivit missuppfattad... av mig.. oh well. (#)
*skrattar*
Men nu fick
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 16:25Johanna: nyss jobba, nu tramsa, strax jobba mer. Det där med att hellre fråga om milpers än vikt är nog en rätt bra idé om man är på fest och inte vill uppfattas som något oartig eller rentav en smula plump. 🙂
Inom parentes kan sägas att frågan om milp
Johanna: nyss jobba, nu tramsa, strax jobba mer. Det där med att hellre fråga om milpers än vikt är nog en rätt bra idé om man är på fest och inte vill uppfattas som något oartig eller rentav en smula plump. 🙂
Inom parentes kan sägas att frågan om milp
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 18:22Äntligen en till Uppsala-bo! Välkommen Andreas. 🙂
Äntligen en till Uppsala-bo! Välkommen Andreas. 🙂
Quote from Lars-Erik Byström on 8 October 2011, 19:06Tack alla för välkomnandet!
Och ja, Linköping blev det ju för att det var ont om jobb i skåneland!
Och ja, är vi två skånetjejer så är vi minsann en grupp!
Tack alla för välkomnandet!
Och ja, Linköping blev det ju för att det var ont om jobb i skåneland!
Och ja, är vi två skånetjejer så är vi minsann en grupp!
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 19:13Jamenvisst var det väl tur Andreas? 😉
Jamenvisst var det väl tur Andreas? 😉
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 19:26@Johanna
Det är lite ointressant med vad man gör på milen, allt beror ju på hur milen ser ut 🙂
@Johanna
Det är lite ointressant med vad man gör på milen, allt beror ju på hur milen ser ut 🙂