Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 04:27Andreas: Vore det inte roligare om introduktionen innehöll åtminstone en landsände som du håller till i än hur fort du springer omkring där? 😉
Andreas: Vore det inte roligare om introduktionen innehöll åtminstone en landsände som du håller till i än hur fort du springer omkring där? 😉
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 06:39Det förefaller väldigt känsligt att skriva om träning vilket möjligen är en smula överraskande om man har i åtanke att det är ett träningsforum. 😉
Men visst, var man bor kanske kan vara bra att ha med i en presentation. Ni får ursäkta min orutin, jag ha
Det förefaller väldigt känsligt att skriva om träning vilket möjligen är en smula överraskande om man har i åtanke att det är ett träningsforum. 😉
Men visst, var man bor kanske kan vara bra att ha med i en presentation. Ni får ursäkta min orutin, jag ha
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 07:27Villkommen....jaja sehr gut....verste nicht jaja 🙂
Nej det är inte känsligt så länge det är i rätt tråd 😀
Villkommen....jaja sehr gut....verste nicht jaja 🙂
Nej det är inte känsligt så länge det är i rätt tråd 😀
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 12:03Välkommna alla nya här händer det grejer.
Välkommna alla nya här händer det grejer.
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 12:25Här vänder man bort huvudet och gör annat i någon dag och så bara dräller det in nya! 😀 Varmt välkomna till vårt singelträsk ska ni vara! 🙂
*räcker fram mitt glas och ser uppfordrande på Fredrik*
Här vänder man bort huvudet och gör annat i någon dag och så bara dräller det in nya! 😀 Varmt välkomna till vårt singelträsk ska ni vara! 🙂
*räcker fram mitt glas och ser uppfordrande på Fredrik*
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 12:49Andreas: Det blir bara känsligt om man kopplar träningen till prestation i jämförelse med andra redan i introduktionen. För DET finns det som sagt var andra trådar på detta forum. Du vill väl inte att någon potentiell singla ska känna sig som Fröken Långs
Andreas: Det blir bara känsligt om man kopplar träningen till prestation i jämförelse med andra redan i introduktionen. För DET finns det som sagt var andra trådar på detta forum. Du vill väl inte att någon potentiell singla ska känna sig som Fröken Långs
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 12:54Välkomnar alla nya jag missat att välkomna. Linköping, Uppsala gamla fina städer där jag inte bott... ännu.
Välkomnar alla nya jag missat att välkomna. Linköping, Uppsala gamla fina städer där jag inte bott... ännu.
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 13:44Jessie: Jag tror bara inte att jag förstår vad som skulle vara känsligt med att olika människor springer olika snabbt? Jag skrev min längd också, kortare än de flesta män, längre än de flesta kvinnor. Det är väl inget känsligt utan bara ett konstaterande?
Jessie: Jag tror bara inte att jag förstår vad som skulle vara känsligt med att olika människor springer olika snabbt? Jag skrev min längd också, kortare än de flesta män, längre än de flesta kvinnor. Det är väl inget känsligt utan bara ett konstaterande?
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 13:50Jag blev mäkta upprörd över din längd och att du skrev ut den. Jag är bara 170 cm så nu kände jag mig förminskad och värdelös! 😉
Jag blev mäkta upprörd över din längd och att du skrev ut den. Jag är bara 170 cm så nu kände jag mig förminskad och värdelös! 😉
Quote from Jonny Persson on 8 October 2011, 13:51Oroa dig inte Andreas. Det är helt okej att ta upp sina personbästa på träningssajt. Det kan om inte annat ge en indikation på hur starkt intresset är för träning och det är det intresset vi delar här på Funbeat.
Oroa dig inte Andreas. Det är helt okej att ta upp sina personbästa på träningssajt. Det kan om inte annat ge en indikation på hur starkt intresset är för träning och det är det intresset vi delar här på Funbeat.