Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 22:24Jag har inte tackat alla för välkomnandet, så nu gör jag det.
Tack Carro, Magnus, Johanna, Camilla, Fredrik, Jim, Hebbe, Celos, Isabella, Hasse, Håsen, Jessie, Heff, Ingela, Linda, Roger, Marcus, Johanna, Sarah och möjligen fler som jag missat för ert va
Jag har inte tackat alla för välkomnandet, så nu gör jag det.
Tack Carro, Magnus, Johanna, Camilla, Fredrik, Jim, Hebbe, Celos, Isabella, Hasse, Håsen, Jessie, Heff, Ingela, Linda, Roger, Marcus, Johanna, Sarah och möjligen fler som jag missat för ert va
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 18:47Välkomna alla nya kul att det tillkommer flera. Nu måste väl chansen att träffa någon singel här öka markant 🙂
Välkomna alla nya kul att det tillkommer flera. Nu måste väl chansen att träffa någon singel här öka markant 🙂
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 19:10Tja, det är klart det är bra med nytt blod, för vi gamla har väl redan uttömt alla möjligheter, eller? 😉
Tja, det är klart det är bra med nytt blod, för vi gamla har väl redan uttömt alla möjligheter, eller? 😉
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 02:10Välkomna alla nya! Ingen nämnd, ingen glömd!
Välkomna alla nya! Ingen nämnd, ingen glömd!
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 23:19Mmhmm, en presentation var det ja för att få vara med....
34-årig tjej från mitten av Sverige. Singel sen några år och bor i lgh med två katter, tycker dock mest om hundar. Jobbar skift och trivs bra med det, får så mycket ledig tid på dagarna. Älskar at
Mmhmm, en presentation var det ja för att få vara med....
34-årig tjej från mitten av Sverige. Singel sen några år och bor i lgh med två katter, tycker dock mest om hundar. Jobbar skift och trivs bra med det, får så mycket ledig tid på dagarna. Älskar at
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 23:24Välkommen till vårt singelträsk Pernilla! Slå dig ner i soffan så blir det bubbel snart 🙂
Välkommen till vårt singelträsk Pernilla! Slå dig ner i soffan så blir det bubbel snart 🙂
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 23:36Välkommen installera dej o känn dej som hemma.
Välkommen installera dej o känn dej som hemma.
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 00:03Välkommen Pernilla,
här serveras det alltid champagne 😉
Välkommen Pernilla,
här serveras det alltid champagne 😉
Quote from ellen olsson on 14 October 2011, 00:22Välkommen! *häller upp Selosse La Côte Faron i glasen*
Välkommen! *häller upp Selosse La Côte Faron i glasen*
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 05:02Hej hej 🙂
Hej hej 🙂