Quote from Rasmus Olsson on 14 October 2011, 18:57Ok fattar. Pernilla! Ska vi "dansa"?
Ok fattar. Pernilla! Ska vi "dansa"?
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 20:24Åh, tack för alla välkomnanden! det värmer 🙂 Tackar aldrig nej till en dans, faktum är att jag tror det är dags redan imorn! FP och Zlips! Lite närhet av en dansant karl e aldrig fel.....
Åh, tack för alla välkomnanden! det värmer 🙂 Tackar aldrig nej till en dans, faktum är att jag tror det är dags redan imorn! FP och Zlips! Lite närhet av en dansant karl e aldrig fel.....
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 20:51Härligt Pia:)
Härligt Pia:)
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 22:41Bruse jag har nog aldrig träffat en man som är så rakt på sak som du, trots att jag aldrig har träffat dej 😀
Bruse jag har nog aldrig träffat en man som är så rakt på sak som du, trots att jag aldrig har träffat dej 😀
Quote from Rasmus Olsson on 14 October 2011, 22:59Äsch då, irl är jag egentligen blyg å tyst.
Äsch då, irl är jag egentligen blyg å tyst.
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 23:17Dans! 😀 Där har vi ett tema för en FB-träff! 😉
Dans! 😀 Där har vi ett tema för en FB-träff! 😉
Quote from ellen olsson on 14 October 2011, 23:20"Grisen i säcken" är ett bättre tema. 😉
"Grisen i säcken" är ett bättre tema. 😉
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 23:25Det återstår att se Bruse 🙂
Det återstår att se Bruse 🙂
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 23:26Håller med Linda om dans. Det var läääääänge sedan!
Håller med Linda om dans. Det var läääääänge sedan!
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 23:28Fredrik: Det ena utesluter väl inte det andra?! 😉
Fredrik: Det ena utesluter väl inte det andra?! 😉